Påska

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Hvilke planer har dere for påsken? Skal dere på hytta, eller blir det bypåske?
Vi har veldig lyst til å dra på hytta, men jobber stort sett hele påska i år :/

Vi skal nordover for å besøke mammaen til sambo, der skal vi være en ukes tid c:

Skal hjem til foreldrene våre, hvor vi blir litt over alt tipper jeg :-P mine foreldre bor på "landet", mens kjæresten sine bor i en by! :-) ellers blir det mye bachlorskriving.

Det blir bypåske. Samboer har vakt på jobb i påskeuka. Vi er dessuten snart på flyttefot, så regner med påsken går med til pakking og slikt :)

Vi skal være hjemme :) gå tur, stå på ski/skøyter osv :)

Her blir det antagelig en tur til svigermor ♡ Har ikke vært der på ordentlig overnattingsbesøk på 3 år. (Ho bor 1,5 time unna). Så vi gleder oss! :-) Det blir skogtur og grilling og alt ! ♡♡♡

Det blir bypåske :) lillebror skal ha vaksine tirsdagen og torsdagen reiser vi til Bergen hvor vi skal være hos ei venninne :)

Håper på hyttepåske de 3 hverdagene med bare vår lille familie. Er familiehytte så det er vi ikke garantert.. Om vi ikke får det vurderer jeg hjemmepåske :) rett før jeg begynner i jobb igjen etter permisjon

Vi blir hjemme i påsken. Håper formen er god slik at vi kan dra på skogstur og kose oss skikkelig etter mange måneder med sykdom.

Denne påska blir vi ikke å gjøre noe særlig. Bare familiebesøk og slappe av :)

Vi skal jobbe 26 mars begge to så vi blir hjemme, men snuppa skal på hytta ser det ut som :De

Varmere strøk, 14 dager siden påske og vinterferie er slått sammen for oss i år.

Back
Topp