Påska slutt

Siden vår beibi har kommet, så er far hjemme 2 uker fremover nå. I morgen skal vi levere storebror i barnehagen. Tenker det blir en kort dag i barnehagen siden vi har hatt så lang ferie og det er koselig for ham å komme hjem til beibien og oss.
Men litt deilig å komme i gang med "rutiner" igjen da, for storebror. Ellers her hjemme er det jo kaos med amming og lite søvn. Vi kanskje får hvilt oss noen timer med storebror i barnehagen :-)

Men etter 2 uker, skal far i jobb igjen og jeg gruer meg. Han har lang veg til jobb og blir borte fra tidlig morgen til sen ettermiddag. Tror ikke jeg kommer til å klare å levere/ hente i barnehagen. Kjennes ikke sånn i dag iallfall. Var tøft nok som gravid liksom.

Er jo i permisjon, så blir lite forandring her - lillegutt trives fortsatt veldig godt i magen, så da blir det bare meg hjemme i morgen :p mannen må tilbake på jobb..skulle ønske han kunne vært hjemme, men siden det ikke ble noe fødsel i påsken så må han tilbake på jobb enn så lenge ;)

Jeg skal sove litt ekstra denne uka, da det kan virke som at noe endelig er på gang. Har time hos jordmor i morgen, spent på hva prøver etc sier. Legen mistenkte sf sist kontroll før påske, men hadde fint blodtrykk og ingenting i urin forrige uke.

Men det skal bli veldig deilig å sende mann og barn avgårde i morgen tidlig og ha hjemmet for meg selv igjen :P

Skal jobbe tom torsdag, så starter endelig min permisjon og :P Får håpe at jeg rekker alle "forberedelser" i heimen før lillemor bestemmer seg for å dukke opp :)

Blir stress å komme seg ut døra tidsnok med to unger for å rekke første time på skolen i morgen! :p har vært så deilig å ha lange,rolige morgener nå i påska :D

Eldste er glad for skolestart igjen, men syns at frøkna skulle kommet ja!

Her merker jeg ikke forskjell på helg og hverdag, høytid og ikke høytid om dagen :p men skal bare slappe av og nyte fri fram til lille kommer nå:)

Her er det planleggingsdag i bhg og skole i morgen, men på onsdag starter det for fullt igjen. Kan ikke si jeg gleder meg til lekser, fritidsaktiviter og tidspress. Heldigvis starter permisjonen min i dag og jeg har litt bedre tid :)

Her har de planleggingsdag i bhg imon så eg blir hjemma ensam med 2 st.
Hærligt med hverdag igjen. Senda storebror i bhg hoppas han Håller seg frisk nu.
Eg må ringa og få meg en time hos jordmor/ lege.

Har vært godt med late morgener sammen med mann og barn nå i påska. Men det skal bli deilig å få de to ut døra om morran så jeg får hvilt meg og kan ta det helt med ro hele dagen. :p

Var rett og slett litt slitsomt med ferie for jeg får ikke tid til å hvile så mye som jeg trenger med 3-åringen hjemme, for ikke å snakke om hyttetur med svigers. :p

Her går vi rett fra påske ferie til vinterferie. Så jenten min har 1 uke til fri. Så er jo det permisjon også.så hverdagen blir ikke helt hverdag for oss ennå :P

Så godt å se at det ikke bare er jeg som gleder meg til hverdagen igjen, med mann på jobb og storesøster i barnehage og huset for meg selv! Hehe...
Endelig skal jeg få slappe av litt på dagtid igjen :p

Synes det er deilig å være tilbake til hverdagen jeg! Ser også veldig fra til vår:) I dag er første dag mannen må på forelesning på universitetet. Han blir bare borte i 4 timer, men gleder meg til han er hjemme igjen. Han skulle egentlig jobbet til helgen, men det er jeg glad han slipper. Hadde vært slitsomt å være alene med 3 barn når tulla bare er 1,5 uke gammel. Gruer meg til neste jobb helgen hans, men da har jeg forhåpentligvis fått til litt bedre rutiner!:)

Jeg er i permisjon nå, så den eneste forskjellen mellom påska og hverdagen er at jeg er hjemme alene. Skulle virkelig ønske samboeren min kunne hatt fri, men med ingen fødsel får jeg vel bare nyte tiden med meg selv i regnværet ;) MEN når fødselen endelig er over er jeg glad for å ha han hjemme i 4 uker, da han har 2 uker perm og 2 uker ferie - det blir stas :D

Back
Topp