På'n igjen

Mom2be

Betatt av forumet
Da har morgenkvalmen meldt sin ankomst. 1 uke tidligere enn sist, og en smule verre. Merker nå at jeg er glad jeg jobber sent hvertfall tre dager denne uken. Gi meg styrke!

Da har morgenkvalmen meldt sin ankomst. 1 uke tidligere enn sist, og en smule verre. Merker nå at jeg er glad jeg jobber sent hvertfall tre dager denne uken. Gi meg styrke!

Vi er like langt på vei, vi.
Vi har termin samme dag:) Ikke noe kvalme her ennå i hvertfall. Håper ikke at det betyr noe negativt for min del:p

Uff, ligger å gruer meg til å stå opp :) kjenner kvalmen er her, og vet at så snart jeg står opp så må jeg henge over doskåla. Misunner de som slipper kvalme :)

Vi er like langt på vei, vi.
Vi har termin samme dag:) Ikke noe kvalme her ennå i hvertfall. Håper ikke at det betyr noe negativt for min del:p

Så gøy at vi har termin likt:) du er bare heldig om du slipper kvalmen. Tro meg!

Ble ikke kvalm før jeg satte meg på sengekanten og da var det for sent:/ ikke akkurat gull å være på jobb kjenner jeg:/

Spis frokost på senga! Det gjør at jeg slipper å spy, i hvertfall..

Hehe samme her. Har en pakke ritzkjeks på nattbordet... Det første jeg gjør om morgenen er å spise et par stk... I dag vårknet jeg kl 5, forferdelig kvalm, men det hjalp litt med kjeks. Jaja, bare 5 uker og en dag til andre trimester, hååååper det gir seg da!!

Vi får krysse fingrene. Kvalmen gav seg ikke før midt på dagen i dag og nå sniker den tilbake igjen. Komme meg i seng før den blir for ille igjen.

De siste dagene har jeg hengt over doskåla/bøtte/pose fra jeg har våknet til kl 19 (!!), og døøøør nesten :p
Altså, jeg har jo så klart hatt pauser, men kvalmen har vært konstant disse dagene.
Håper håper håper at det går over FORT!!

Kvalme her også:(

De siste dagene har jeg hengt over doskåla/bøtte/pose fra jeg har våknet til kl 19 (!!), og døøøør nesten :p
Altså, jeg har jo så klart hatt pauser, men kvalmen har vært konstant disse dagene.
Håper håper håper at det går over FORT!!

Uff, håper du blir bedre snart. Jeg kom meg gjennom både jobb og jobbintervju i dag heldigvis.

Kor mykje kan ein egentlig spy før ein oppsøker lege? Har allerede fått sjukmelding pga kvalme og oppkast, men det har jo utvikla seg veldig siste veka. Kaster opp alt eg et.. Ca 30-60 min. etter at maten er inntatt, er svimmel og slapp.. Generelt i dårlig form. Vil ikkje vere "hysterisk", men er vell betre å få hjelp før det går gale? Vanskelig å vurdere sjølv om det er ille eller om eg skal vente på at det blir betre..?

Hvis du ikke har fått i deg noe de siste dagene, så ville jeg tatt kontakt med legen igjen. Viktig at du får i deg noe form for væske og mat. I slike tilfeller blir man vel ofte innlagt på sykehuset med litt sterkere kvalmestillende og med intravenøs væske alt fra noen timer til dager.

Back
Topp