Enitsirhc
Forelsket i forumet
Så er det på'n igjen,nå kjenner jeg at kroppen begynner å bli veldig lei. Har vært dårlig så og si i hele natt,og har kasta opp masse og fått mye andre vegen også. Trodde jeg var kvitt denne omgangssyken jeg,men det kan jeg jo bare glemme.Har hatt så ufattelig vondt i magen og ryggen i hele natt,at jeg trodde kanskje jeg var i ferd med å skulle føde. Men fikk beskjed fra føden om å roe ned hjemme og prøve å sove,så jeg gjorde det. Neste gang jeg var oppe etter det,var jeg skikkelig dårlig. Og da jeg begynnte å få opp blod også,så måtte jeg ringe føden en gang til.Snakket lenge med føden,før jeg ble satt over til gynekologisk og snakket lenge med hun der også. Så så lenge jeg kjente at jeg måtte kaste opp og klarte det så var det bra. Nå kjenner jeg jr beveger seg i magen også,så nå er jeg bare trøtt,sulten og glad for at det ikke har gått ut over henne. Var jo livredd for at noe skulle skje med henne,når jeg så blodet i bøtta.
Huff,ikke en morro start på en litt hektisk uke dette.Kanskje droppe julebordet med jobben på fredag,hvis dette ikke bedrer seg igjen.Har en familiesamling på lørdag som jeg heller prioriterer da ja.
Huff,ikke en morro start på en litt hektisk uke dette.Kanskje droppe julebordet med jobben på fredag,hvis dette ikke bedrer seg igjen.Har en familiesamling på lørdag som jeg heller prioriterer da ja.