På'n igjen *oppkast*

wimzaa

Elsker forumet
Våknet 0230 av at Anna Victoria hostet litt, men så ble det stille og jeg sovnet.. Våknet igjen 4, og syntes det hørtes litt ut som hun kastet opp, så selv om hun ble stille gikk jeg inn på rommet, og joda der lå hun i sitt eget spy og halvsov[&o] Og hun har tydeligvis sovet i sitt eget spy siden 0230[:(] Det var en del som var tørket inn i håret hennes..

Hun var iiiskald, og målte feber, 34,4.. Termometeret går jo ikke lengre ned, så hun kan ha vært kaldere.. men heldigvis var den steget til 35,7 nå en time senere..

Får så vondt av henne, hun hadde nettopp omgangssyken i 9 dager, og nå får hun det igjen.. håper det går over fort denne gangen. Nå har hun fått flaske med sukkervann og litt salt, og sover.. så må vel legge meg igjen jeg også.

Huff då! God bedring til vetlo og god søvn til mammo hennar!!

I 9 dager????? [:o][:o][:o]

Når vetlo spydde og jeg snakket med legevakten fikk jeg beskjed om at spysyken skulle bare vare i 1 døgn og det gjorde den også.

Håper det går kjempe fort over denne gangen da.
God bedring til vetlo. [:D]

ORIGINAL: Julia89

Nei huff, stakkars [:(]
Håper hun blir fort frisk igjen!
God bedring!
[:)]

vi har det akkurat likedan her nå. Leo var også syk i 9 dager og skulle legges innn på sykehuset rett etter nyttår (var syk fra 3 juledag til litt utpå nyåret. Og nå er vi i gang på ny. Han våknet nettopp og hostet, mamma opp med gutten i gyngestolen, gynger litt og der kommer det sikkert 2 liter med oppkast over hele Leo og hele meg. Inn i dusjen med både mor og sønn, på med nye klær, inn på rommet, vugger litt på han, og der kommer de resterende 2 literene. Nok en gang inn i dusjen, på med siste rene pysjen og nå sitter pappaen der oppe, klar for å få spy over hele seg...
Det er kjempe leit og slitsomt når de små er syke altså.
God bedring til Anna Victoria [:)][:)]

Back
Topp