På'n igjen, og denne gangen for godt!

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Ble inspirert til å lage en egen dagbok her inne med hvordan vektnedgangen går.
I begynnelsen av april gikk jeg på vekt og fikk stort sjokk, 85,4kg. Høyeste vekten jeg har vært oppi, bortsett fra som høygravid:eek: jeg kan ikke nekte for at det har blitt myyyye trøstespising de siste mnd-halve året pga alt som har skjedd, men på tide å ta seg sammen nå!

Jeg fikk en boozt til at dette må gjøres noe med!
Jeg har veiedag hver fredag.

Så her er vektene jeg har tatt til nå:
9/4: 85,4kg
23/4: 82, 2kg.
30/4: 81,2kg.
7/5: 79,9kg.

Nedgangen har kun kommet av at jeg har fått litt mer orden på kostholdet, skal snart få orden på aktiviteten:p

Idag er det lørdag, og min "kosedag". Så jeg har en kald hobbysjokolade liggende i kjøleskapet og en halv pose chips i skapet :hilarious:

Jeg har funnet ut at ved å kunne se frem til noe på lørdagen, så holder jeg lettere ut uka. Knasker blåbær og gulrøtter i ett sett da, hvis jeg har lyst på noe å knaske på:p
 
Du har gjort en kjempejobb hittil. :happy: Heier på deg videre!
 
Hmmf, snikveide meg idag, 80,3kg. Det føltes så godt når jeg kom under 80, så håper det ser mer lovende ut på fredag :p
Jeg spiste endel saltchips på lørdag, men kan det holde vann fra lørdag kveld til nå? :p
 
Hmmf, 79,9kg idag også. Jaja, fikk hvertfall bekreftet at jeg faktisk har gått ned fra 85,4 til 79,9 fra 9/4:)

Ønsker meg aktivitetsarmbånd nåååå :p
 
Bra jobba! :hello2

Det vil nå alltids stoppe opp litt iblant, og jeg tenker det kanskje er sunt å stabilisere også (selv om det er utrolig mye mindre morsomt og spennende!). Og litt ekstra godt må være lov.
Men, jeg spiste en sånn liten eventyr-melkesjokolade i helgen. Jeg elsker melkesjokolade, men fyyy den var kvalmende søt! :glasses9

Heier på deg! :hello
 
Woho, vekta sa 79,0 idag, ned 0,9kg denne uka. Gjør litt opp for at det stod stille forrige uke :D

Minus 6,4kg siden jeg begynte i begynnelsen av april!

Fortsatt litt søtsug til tider da, men klarer som regel å motstå :p
 
Den følelsen når man har glemt at butikkene stengte tidligere idag :hilarious:
Ikke fått handlet. Noe lite frukt, men har endel grønt både ferskt og frossent, så det går fint.

Jeg fikk heller ikke kjøpt min sedvanlige sjokolade eller noe annet, så ikveld blir det en skål med is (tricolor) som lørdagsgodt :happy:

Buksen jeg bruker som prøvemodell for å se om noe skjer, den fikk jeg kneppet idag! Fortsatt et lite heng over kanten, men fikk faktisk kneppet den idag :D:D
 
Så gøy at du fikk kneppet buksen! :joyful:

Kjedelig å glemme å handle, men heldigvis ikke mange dagene til butikken åpner igjen da! :happy:

Fortsatt god pinse!
 
Jeg er usikker på hvor mye jeg til sammen skal ned, men tenker hvertfall ned til 70kg (9kg til). Jeg har lyst til å ha en motivasjon, en belønning når jeg når det. Kanskje jeg skal unne meg en ny kjole når den tid kommer? Eller ny ullkåpe da den andre begynner å bli temmelig sliten? :)

Har dere andre noen gulrot i enden? :D
 
Jeg er usikker på hvor mye jeg til sammen skal ned, men tenker hvertfall ned til 70kg (9kg til). Jeg har lyst til å ha en motivasjon, en belønning når jeg når det. Kanskje jeg skal unne meg en ny kjole når den tid kommer? Eller ny ullkåpe da den andre begynner å bli temmelig sliten? :)

Har dere andre noen gulrot i enden? :D

Veldig lurt med en gulrot som motivasjon altså!

Jeg hadde som gulrot og unne meg noen nye treningsklær når jeg nådde første delmål på 85 kg, men jeg klarte ikke å vente, så har unnet meg det allerede selv om jeg har en kg igjen til det målet :hilarious: Unnskyldningen min er at jeg trengte noe å trene i, for jeg hadde strengt talt ikke noe klær som passet. Så må finne meg en ny gulrot! :angelic:
 
Veldig lurt med en gulrot som motivasjon altså!

Jeg hadde som gulrot og unne meg noen nye treningsklær når jeg nådde første delmål på 85 kg, men jeg klarte ikke å vente, så har unnet meg det allerede selv om jeg har en kg igjen til det målet :hilarious: Unnskyldningen min er at jeg trengte noe å trene i, for jeg hadde strengt talt ikke noe klær som passet. Så må finne meg en ny gulrot! :angelic:
Haha, ja, en trenger noe tøy å trene i :D
Hvor handlet du fra? Jeg har vokst litt ut av mitt gamle, så må hvertfall kjøpe meg en tights å trene i :p motivasjon hvis den blir for stor etterhvert :hilarious:
 
Haha, ja, en trenger noe tøy å trene i :D
Hvor handlet du fra? Jeg har vokst litt ut av mitt gamle, så må hvertfall kjøpe meg en tights å trene i :p motivasjon hvis den blir for stor etterhvert :hilarious:

Bara sportswear! Superfornøyd så langt! :D
 
Jeg er usikker på hvor mye jeg til sammen skal ned, men tenker hvertfall ned til 70kg (9kg til). Jeg har lyst til å ha en motivasjon, en belønning når jeg når det. Kanskje jeg skal unne meg en ny kjole når den tid kommer? Eller ny ullkåpe da den andre begynner å bli temmelig sliten? :)

Har dere andre noen gulrot i enden? :D
Gulrot i enden har jeg ikke tenkt ut enda, men unnet meg tannbleking da jeg så at dette går veien :)
 
Ikveld gikk jeg på en smell :wacky: skulle bare kose meg med en kokosbolle og plutselig forsvant tre stykker :facepalm:
Etter planen har jeg da spist rundt 1700kcal, som oversteg det jeg vanligvis holder meg på (ca 1600 +-) Men ja, ny dag imorgen! :p
Arg! Klarte bare ikke å holde meg :hilarious:
 
Det er greit å skeie ut en gang i blant! :happy: Å bomme med 100 kcal er jo ikke gæli da :happy:
 
Ikveld gikk jeg på en smell :wacky: skulle bare kose meg med en kokosbolle og plutselig forsvant tre stykker :facepalm:
Etter planen har jeg da spist rundt 1700kcal, som oversteg det jeg vanligvis holder meg på (ca 1600 +-) Men ja, ny dag imorgen! :p
Arg! Klarte bare ikke å holde meg :hilarious:
Som vegsus skriver så gjør det ikke noe en gang i blandt, det er helheten av alle de andre dagene som teller:joyful: En å annen gang må være lovt om man skal klare å holde seg:D
 
Jeg er usikker på hvor mye jeg til sammen skal ned, men tenker hvertfall ned til 70kg (9kg til). Jeg har lyst til å ha en motivasjon, en belønning når jeg når det. Kanskje jeg skal unne meg en ny kjole når den tid kommer? Eller ny ullkåpe da den andre begynner å bli temmelig sliten? :)

Har dere andre noen gulrot i enden? :D
Gulroten min er framfor alt å kunne bruke de mange kule klærne jeg har i klesskapet, men som ikke har passet på flere år. :hilarious:

Ellers har jeg to ting jeg vurderer når jeg en gang er happy: En ganske kul kåpe og en tatovering.

Synes denne, for eksempel, er dritkul! (Men aner ikke om denne siden er seriøs, det får jeg sjekke når målet er vesentlig nærmere.)

Screenshot_20201225_101109_com.facebook.katana.jpg

Jeg kjøpte en treningstights fra Nike på XXL som jeg synes er god, men jeg har aldri hatt tights før så har ikke noe å sammenligne med. Den er nok litt slem til å skli under tjukkemagen, men jeg hopper og spretter ikke så mye da.

IMG_20210420_161231_edit_178272268189984.jpg
 
Gulroten min er framfor alt å kunne bruke de mange kule klærne jeg har i klesskapet, men som ikke har passet på flere år. :hilarious:

Ellers har jeg to ting jeg vurderer når jeg en gang er happy: En ganske kul kåpe og en tatovering.

Synes denne, for eksempel, er dritkul! (Men aner ikke om denne siden er seriøs, det får jeg sjekke når målet er vesentlig nærmere.)

Vis vedlegget 357430

Jeg kjøpte en treningstights fra Nike på XXL som jeg synes er god, men jeg har aldri hatt tights før så har ikke noe å sammenligne med. Den er nok litt slem til å skli under tjukkemagen, men jeg hopper og spretter ikke så mye da.

Vis vedlegget 357431
Hva slags tatovering tenker du? Har du flere tatoveringer? :)

Den kåpa var frisk og kul! Jeg er så kjedelig at jeg går for svart :hilarious:

Når det gjelder tights må jeg ha noe som holder seg oppe og ikke sklir ned under henget jeg har :hilarious:
 
Back
Topp