påminnelse om helligdag imorgen! :)

20092012

Glad i forumet
Vil bare minne på alle vimsete oktober-mammaer at det er helligdag i morgen, og at morgendagens innkjøp kanskje kan legges til idag?[:D] (mamma ringte og minnet meg på det ista.....) [;)]

jeg fikk denne påminnelsen på onsdag noe som var bra siden jeg hadde plana om kjøpe meg drikke til festen på lørdagen i oslo hehe. Men søs fiksa det[8D] Tenkte jo ikke på det var helligdag[8D]
Så istad var jeg å handla to flasker og ett middagsglass til Amund, til helga, ho i kassa spurte om jeg huska det var helligdag imorga siden jeg handla så lite[8D]

He he he he jammen godt det er noen som husker litt her. Nå må jeg vist legge om planene og handle i dag i stedet for i mårra. Har ikke tenkt på det i det HELE tatt jeg........

TUSEN TAKK he he he he.

Ingen problem her. Har Kiwi i nærheten som har søndagsåpent. Var også åpent i påsken, så sikkert åpent imorgen om jeg skulle trenge noe.[:)]

Lilletrampe: Det er åpent i Sverige[:)]

Åh, takk det hadde jeg faktisk glemt ! Kom akkurat fra butikken nå så da blir det ny tur ut...[:@]

Åå.. Trodde butikkene var åpen til kl 13 jeg!![&:]

Pokker, ja da får jeg satse på at jeg har husket å handlet alt til familieselskapet idag!

Eeeeh, er det arbeidernes fridag det er?
SUGER på sånne "helligdager" som kommer utenom.

ORIGINAL: eplemos

Eeeeh, er det arbeidernes fridag det er?
SUGER på sånne "helligdager" som kommer utenom.

hehe, aner ikke.... det er 1.mai, det er alt jeg vet[:D] 

Back
Topp