Påmeldingstråd til ny slankekrig

lucillen

Elsker forumet

Her kommer en påmeldingstråd til en ny runde av slankekrigen .

Viss noen ønsker å være leder for et lag eller ønsker ha ansvaret for neste runde av slankekrigen , kan dere bare skrive dette i innleggene deres under ved påmelding .

Etter hvert når en ansvarlig har tatt på seg ansvaret kommer det ennda mer informasjon .

REGLER FOR SLANKEKRIGEN :

Husk at dette er noe du binder deg til i 6 - 12 uker !!!

Dette er ikke for de som tenker "ja dette kan jo kanskje være morsomt, jeg kan jo hive meg på å prøve, så får jeg se hvordan det blir!"

Du skal være klar over at hele laget stoler på at DU oppdaterer hver uke til det dagene som er bestemt , og gjerne være litt aktiv gjennom uken også. vi skal fungere som et TEAM!

Vi veier hver oss hver uke til bestemte dager og alle MÅ oppdatere sin oppgang eller nedgang i prosent innen en frist som blir bestemt. Dersom noen ikke har oppdatert innen frist er det den/de som ryker ut og ikke den med laveste nedgang!

Den dagen hvor fristen for veiingen er , annonseres vinnerlaget og ukens superslanker! Og den med dårligste nedgangsprosent på taperlaget er ute av slankekrigen!

Vi driver slankekrigen i6 - 12 uker, og kårer til slutt slankekrigens slankedronning

For de som går utav slankekrigen har mulighet til å komme inn igjen i finaleuka med et wild card! Dette gjelder det som har gått ut av slankekrigen grunnet minst vektnedgang. Den som har hatt størst nedgang av de utstemte får komme tilbake igjen siste uka !

Viss noen ønsker å trekke seg fra denne påmeldingstråden - er det bare å slette sitt eget innlegg

 
Jeg blir gjerne med :)
 
Jeg er med! :)
Da MÅ jeg skaffe meg en vekt igjen :P Har vært deilig å være litt uten også.

Kan samtidig nevne at jeg IKKE vil være lagleder el.l. 
 
Jeg vil gjerne være  med denne gangen!! ;)
 
Jeg blir med! :)
 

Jeg er med!!!
 
Er med :) Men blir fredag veiedag?
 
count me in! :)
 
Husk at påmelding må sendes til mariusmor 
 
Back
Topp