Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP 30 Mai 2013 #1 Her skriver du ja hvis du vil være med å få din egen tittel som du kan skrive under avataren din. Alle titøene blir "stemt" frem av de andre påmeldte.
Her skriver du ja hvis du vil være med å få din egen tittel som du kan skrive under avataren din. Alle titøene blir "stemt" frem av de andre påmeldte.
Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP 31 Mai 2013 #10 FruPlumeria skrev: Eg er vel her for lite til å være med.... Klikk for å utvide … Neida. vil du være med så seff. Får du det. Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
FruPlumeria skrev: Eg er vel her for lite til å være med.... Klikk for å utvide … Neida. vil du være med så seff. Får du det. Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP 6 Jun 2013 #12 Noen flere som vil være med? Mumfie? Sorciere? Mrria?
Maggaat Betatt av forumet Septemberlykke 2015 7 Jun 2013 #14 selvom jeg bare er innom å snoker engang i bland jeg har tid
sorciere_ Forumet er livet VIP 8 Jun 2013 #17 Kan du sette opp ei liste over alle påmeldte og alle titlane som har komt inn?? Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
Kan du sette opp ei liste over alle påmeldte og alle titlane som har komt inn?? Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app