"påmelding" til utfordringstråden

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Vet ikke om en slik tråd er laget før, men om det er det.. så sletter jeg bare denne da...

Når jeg blir utfordret så vet jeg ikke hvem som vil være med å vise frem bilder og hvem som ikke vil,så er litt "vanskelig" å utfordre noen andre....

Så kan ikke de som vil være med på den tråden skrive seg opp her, så lager jeg en liste ?!

Er gjerne med, men er det bare for i kveld da el?

ORIGINAL: Minismurf

Er gjerne med, men er det bare for i kveld da el?

nei tenkte "hele" tiden jeg... sånn at vi vet hvem som gidder å være med til en hver tid :) Så slipper vi å utfordre noen, for så å finne ny om de IKKE vil være med [;)]

Ok, bare tenkte at man kanskje ikke er her hver dag/kveld [;)]

Folk kan "melde" seg på, også må den som utfordrer samtidig sende en PM til den den utfordrer, så får man bare vente. Skader vel ikke å vente litt? [:)]

Jeg er i alle fall med [:D]

ORIGINAL: Minismurf

Ok, bare tenkte at man kanskje ikke er her hver dag/kveld [;)]

Joda sant det... men selv velger jeg alltid ut noen som jeg ser er pålogget.. så om vi har en liste kan man jo velge ut fra den lista og hvem som er pålogget, kanskje.. elr ?

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Jeg er med[:D]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

La lista ligge lett tilgjenglig så slipper man å lete mange mange sider tilbake [:)]

Jeg og er med altså [:D]

.

.

ORIGINAL: nættejeinto

ORIGINAL: Bella83

me 2!!

jeg er med

kan godt være med, men noen må sende pm når jeg blir utfordret.. For jeg klarer ikke alltid følge med..

Back
Topp