Påmelding til Slankekrigen høsten 2018 - Frist 19.august

Endelig kan jeg bli med igjen! Skal veie meg i morgen og legge inn tall da!

Har mange kilo til overs etter forrige svangerskap, ønsker egentlig å gå ned 15 kg, men håper på 10 kg før vi begynner å prøve på nestemann!

Edit: 87,3kg, 29,5 bmi
 
Last edited:
Nå syntes sikkert mange at jeg er en bitch, og det får så være... Men jeg syntes ikke noe om å delta i en slankekrig med deltagere som per definisjon er normalvektige. Kroppshysteriet i samfunnet har gått så langt, at selv det å ikke være normalvektig er bra nok?

Er det satt noe nedre vekt eller BMI-grense for deltagelse i slankekrigen?

Selv om man er normalvektig betyr ikke at den ikke kan forbedres. Selv om jeg er normalvektig har jeg ekstra på magen og lår og jeg vil stramme opp litt. Jeg blir på ingen måte usunn av å gå ned noen kilo til heller. Slankekrigen hjelper meg å tak.
Jeg har ikke tenkt å være bmipoliti her i hvert fall. ;) Ikke at bmi er så fryktelig nøyaktig og sier om du er sunn eller ikke.
 
Vekt: 85 kg
Bmi: 29,41
 
Vet ikke om jeg har skrevet

Men er med [emoji1] kommer straks med vekt [emoji1305]

93 kg
 
Last edited:
Melder meg på:) Jeg har klart å legge på meg nesten alt jeg klarte å ta av å fjor er det mulig??
Vekt 89 kg
Bmi 31,5

Målet er å gå ned 14 kg!!
 
Vekt: 83,6
BMI 29,98
 
Så kjekt å se både gamle og nye slankekrigen deltagere :)
 
Vekt: 85
BMI: 31,22

Etter 4 uka ferie, så fikk jeg veid meg på nytt i dag, med ei nyinnkjøpt vekt. Så status nå er:

Vekt 83kg
BMI: 30,5
 
Last edited:
Jeg er med!
Jeg må få veiet meg i morra[emoji4]

Edit: 108 kg og bmi 35,3
 
Last edited:
Jeg vil være med.

Vekt 86,5 kg
Bmi 31,3

Men litt praktiske spørsmål da det er nytt for meg. Hvor legges utfordringene ut? Hvor eg lagenes trådet? Er start 24 August eller er det første veiedag man skal ha gått ned?
 
Jeg vil være med.

Vekt 86,5 kg
Bmi 31,3

Men litt praktiske spørsmål da det er nytt for meg. Hvor legges utfordringene ut? Hvor eg lagenes trådet? Er start 24 August eller er det første veiedag man skal ha gått ned?
Så kjekt at du vil være med :)
Det lages egen tråd for utfordringen, ny hver uke, på underforumet Slankekrigen http://forum.babyverden.no/forums/slankekrigen.768/
Når lagene blir opprettet kommer det egne veietråder og skravletråder for hvert lag. Lagene blir satt opp mandag 20.aug.
24.aug er første innveiing. Man skal da bare skrive den dagens vekt, ingen nedgang, det blir uka etter.
 
Vekt 127

Bmi 37
 
Back
Topp