Påmelding til Slankekrigen høsten 2018 - Frist 19.august

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Påmelding her :) Fristen er søndag 19.august

Skriv inn nåværende vekt og bmi.
Regne ut BMI: http://www.prosent.no/kalkulator/bmi-kalkulator/

Dette gjelder ikke som første vektrapport men brukes utelukkende for å lage lagene, sånn at vi fordeler oss med ca like utgangspunkt. Om ønskelig skriv gjerne litt om målsetning også.

Kihera er krigleder.

Lagene skal være klare den 20.august og første innveiing er fredag 24.august.
Første utfordring (en helt enkel en) blir lagt ut senest lørdagen og gjelder 26.-30.08
 
Last edited:
Vekt: 98kg
BMI: 31,63
 
63 kg og bmi 22.6
Ikke overvektig men med behov for å snu trenden med stadig økende vekt og usunt kosthold
 
Vekt 102kg og bmi 36,14
Har alltid vært overvektig ift bmi, men nå er jeg feit, skle helt ut i permisjon med kaker, søte kaffe, godteri og ingen trening. Jeg har to mål, bli sterkere og lettere. Gleder meg til utfordringene!
 
Må veie meg, men jeg er med! Kommer med tall :)

Edit: 104,3 kg, BMI: 32,92.
 
Last edited:
Jeg trenger en omvending. Har lagt på meg 5-6 kg siden bryllupet i fjor - det trives jeg ikke med overhode. :(
78 kg, BMI 24,9.
 
Vil være med [emoji3]Kommer tilbake med vekt
 
Vekt 84
Bmi 30,12

Jeg vil i første omgang ned på 70-tallet. Ønskevekt er 69kg. Da har jeg faktisk bmi som tilsvarer normalvektig!
 
Kan noen forklare litt mer hva som er utfordringer? Blir man sure dersom noen ikke klarer målet sitt og ødelegger for laget? Hvor mye er det forventet at man går ned?

Jeg er prøver, har altfor mange kilo, men er redd for å bli med på dette da jeg er usikker på om det er å gape over for mye for meg nå. Er ikke sikker på om jeg takler mye stress og press på vekt, men samtidig trenger jeg oppbacking og motivasjon. Noen som vil forklare litt for meg hva slankekrigen egentlig er? [emoji173]️
Ingen blir sur. Vi backer hverandre opp og oppmuntrer men ingen sure miner.

Utfordringene er at en får poeng for ulike ting. Snopefrie dager, trening, mosjon, grønnsaker, øvelser etc. Laget med mest poeng pr deltager får bonus når i regner hvilket lag som har gått ned mest samlet. Det laget som gikk minst ned mister en deltager, den av dem som gikk minst ned den uken. Sånn fortsetter vi til vi står igjen med noen få som så konkurrerer alle mot alle til vi har en vinner av heder og ære. Også begynner vi på nytt med ny påmelding igjen., [emoji3]
 
I`m in!!
Vekt: 83,6kg BMI 34,2
 
Back
Topp