Påmelding til slankekrig PÅMELDINGSFRIST 4 jan, oppstart 8.januar

hm, jeg har bare 5kg som skal av...så begynte jeg liksom tenke...kanskje jeg ikke bør være med likevel da?
Klart du kan :) Her motiverer man hverandre uansett om man har 5 eller 50 kg man vil ned :D
 
Jaa, jeg vil være med :D
akkurat det jeg trenger nå ;)
får veie meg i morgen tidlig
vekt:81,1 kg

BMI:28,7
 
Last edited:
Jeg er med!
Vekt: 86 kg
BMI: 34
 
EDIT: påmeldingen er satt til 4. januar... så starter vi 8 januar :)

følg med på forumet for nye oppdateringer om lag når det nærmer seg.




Kjører i gang en påmelingtråd eg. :D

De som ønsker å være med skriver 1 innlegg med:
Vekt og bmi her

Bmi kan du rekne ut her: http://www.bmi-kalkulator.no

Oppstart 8.? :) Må vi begynne med godtestopp og greier allerede da? Eller begynner det søndag som vanlig? :)
 
Jeg er med!
Vekt: 83
BMI: 25,9
 
No e vi 36 påmeldte :D da e jo kjempe bra :D
 
Vekt:94,5
Bmi: 29,49
 
Jeg vil være med :p

MÅ man fortelle vekt å bmi? Jeg mener at jeg hadde gitt sååå mye for å være på vekta å bmi til mange over meg her :p så jeg blir jo som en elefant på sia ei mus..

Vil du være med? :) i tilfelle må du legge inn vekt og bmi snarest. I måren ettermiddag skal eg lage lagene. :)
 
Jeg vil være med :p

MÅ man fortelle vekt å bmi? Jeg mener at jeg hadde gitt sååå mye for å være på vekta å bmi til mange over meg her :p så jeg blir jo som en elefant på sia ei mus..

Jeg er og en elefant her inne :) 150 kg ca. så du er ikke den eneste elefanten, om du velger å bli med. Men i såfall må du nok svare fort nå. Siden fristen egentlig har gått ut :)
 
Vil du være med? :) i tilfelle må du legge inn vekt og bmi snarest. I måren ettermiddag skal eg lage lagene. :)
Jeg har ikke fått veid meg eller noe :( har ikke vekt hjemme. Så har egentlig ikke snøring på vekt og bmi å sånt :/
 
Back
Topp