Påmelding til slankekrig PÅMELDINGSFRIST 4 jan, oppstart 8.januar

Vekt: 83 kg
BMI: 28,06
 
Blir med igjen jeg :D
Vekt: 77,3 (mulig litt til etter jula :p)
BMI: 30,8
 
Vekt: 84
Bmi: 29,07

14 kg igjen fra graviditeten som må av, fullammer og mini er 4 uker.
Klar for trening og sunnere kosthold fra januar ;)
 
Jeg som var så flink å gå ned har rast opp i vekt de siste månedene. Direkte flaut å skrive det ned her

Vekt: 124
BMI: 40,5
 
Jeg som var så flink å gå ned har rast opp i vekt de siste månedene. Direkte flaut å skrive det ned her

Vekt: 124
BMI: 40,5

Du er ikke alene :/ helt håpløst. Men no blir det operasjon på meg. Håper det går litt lettere da :)
 
Det e eg og!! Hvordan ligger du ann no i forhold til slutten av forje krig?
Jeg gikk ned, også hadde jeg en helt elendig periode og har rast opp igjen. Ligger vel 2 kg under der jeg startet forrige krig nå. Fortsatt barnløs og hadde en kjemisk graviditet nå i jula, så nå må det bare bli full skjerping og nå målet for å få ivf
 
Jeg gikk ned, også hadde jeg en helt elendig periode og har rast opp igjen. Ligger vel 2 kg under der jeg startet forrige krig nå. Fortsatt barnløs og hadde en kjemisk graviditet nå i jula, så nå må det bare bli full skjerping og nå målet for å få ivf

off så utrolig kjedelig :( vi skal klare det no! alltid lettest å starte på nytt år :) nytt år og nye muligheter :)

Nå har eg og startet ny felles skravletråd :D
 
Nå har eg og startet ny felles skravletråd :D skravl i vei jenter og bli kjent med hverandre, da blir det en knall krig :)
 
Nå har eg og startet ny felles skravletråd :D skravl i vei jenter og bli kjent med hverandre, da blir det en knall krig :)
hm, jeg har bare 5kg som skal av...så begynte jeg liksom tenke...kanskje jeg ikke bør være med likevel da?
 
Back
Topp