Påmelding til sladrevenn :)

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Her skiriver dere opp termindatoen deres og evt ønsker om sladrevenn om dere har det, så parer jeg og setter dere opp to og to som ikke har termin helt samtidig ;)

Gizom og jeg kunne jo vært sladrevenn for hverandre da vi kjenner hverandre litt:)jeg har termin 7.juli:)

Jeg har termin 6 juli. Hadde d vært greit med sladdrevenn fra samme fødested f.eks.. at jeg er sladdrevenn med noen andre som skal føde på SUS. . Eller? :)

Gizom og jeg kunne jo vært sladrevenn for hverandre da vi kjenner hverandre litt:)jeg har termin 7.juli:)
Jo det kan jo gå det, men dere har litt tette termindatoer..... litt dumt om dere begge skulle havne inn på føden samtidig :p

Gizom - hva sider du?

Det er termindatoen som skal være et stykke fra hverandre ikke hvor du bor ;)
Kan godt se om jeg finner noen i nærheten av deg som sladreven sånn geografisk :)

Ååååå hehe... blonde meg. .. tenkte d hadde vært gøy å ha sjans til å møte min sladdrevenn en gang.. blir ikke så aktuelt med en sladdrevenn fra Troms liksom. .

Ååååå hehe... blonde meg. .. tenkte d hadde vært gøy å ha sjans til å møte min sladdrevenn en gang.. blir ikke så aktuelt med en sladdrevenn fra Troms liksom. .
Jeg skal prøve å få dette til så godt som mulig så alle er fornøyde.
Det er jo greit at en har god kjemi med den en blir sladrevenn med ;)
Og ja det er jo selvfølgelig gøy å kunne møtes også en gang :)

Eg er med:) termin 10 juli:) kunne tenkt meg en sladdrevenn som også skal føde på sus :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg er med:) termin 21. Juli:)

Er med :) har termin 15 juli. Har ingen spes person som ønske, men hadde vært kjekt med en i Bergen omegn :)

Jeg vil også være med, termin 4. Juli :)

Så gøy at så mange vil ha en sladrevenn :)
Lista begynner å fylles opp, men her er det plass til mange mange flere. :)

Jeg å4 juli

Jeg vil også gjerne være med - hadde vært kjekt med en sladrevenn fra Trondheim (evt Molde), siden jeg ikke kjenner så mange som skal ha samtidig som meg her i byen...

jeg er også med.. termin 20 juli ..gjerne med en fra Bergens området :)

Back
Topp