Påmelding til oppropsliste!

fruluna

Forumet er livet
Har vært inne på forskjellige sider og fant denne geniale ideen. La oss også lage en oppropstråd. Den funker slik at man skriver seg inn fra dato man vil være på opprop (ca en mnd før termin) og fra den datoen blir man ropt opp en gang pr dag frem til fødsel. Hvis man ikke svarer på 5 dager fjernes man fra tråden. (Sladrevenner kan også signere for den som er på opprop.) Slik kan vi holde følge med februarmammaene og kanskje skrive litt om formen vår. Når man har svart vil jeg gjøre navnet om fra rød til blå slik at man lett kan se hvem som fremdeles er her og venter.

De som vil være med på oppropslista skriver navnet sitt som svar på denne tråden og dato for oppstart. Sett også med dato for termin.

Eks. Fruluna 20.01.2006 ( 23.02.2006)

Ikke kopier denne lista videre, bare skriv navnet og opprop/termin som svar . Oppropet vil komme på egen tråd. Dette er bare påmeldinga.

OPPROPSLISTE !!!!!

12 Januar: Jordbæret, Milla81, GoUngen ,midt i norge

13 Januar: Fisken

14 Januar: 87alenemamma, Mereete, Snapp

15 Januar: Berg26, Rosali

16 Januar: Tone83

17 Januar: Lilletrille

18 Januar:

19 Januar: Mona mona, (keisersnitt 3 feb.), Lisee

20 Januar: ElisabethJohanne

21 Januar: Hanne84, Lilla, Lillemora, Lille Rosin

22 Januar: Nallepu, Peggy

23 Januar: Fruluna, Neleh

24 Januar: Millemax

25 Januar:

26 Januar:

27 Januar: Habibe, Bamseliten

28 Januar: Nettemor

29 Januar:

30 Januar:

31 Januar:

Dere får hjelpe meg litt jenter! [:)]
Nå er det iallefall bare å svare vanlig når man vil begynne å bli ropt opp, og skrive termindato bak!

jeg vil bli med på dette har termin 27. februar så da blir det vel 27. januar for meg...[:)]

Flink du fruluna [;)]

Fisken 13 februar

Jeg vil gjerne være med Opprinnelig termindato er 19 februar, men ser ut til at det blir keisersnitt mellom 6 og 8 februar! håper jeg kan være med uansett ler litt

Jeg og vil være med!! Jeg har termin 11.februar, så 11.Januar passer sikkert for meg.... (herregud.. det er ikke lenge til....)

Så bra da!! [:)] Skrev deg på den 12 jeg, for tenkte vi kunne begynne å rope opp da..
Fra torsdagen av.. [:)]

Bra initiativ, fruluna!![:)]
Jeg er med! Har termin 19. februar, så da er vel datoen 19. januar på meg da[:)]

Hanne21 21.januar, termin 21 februar[:)]

ElisabethJohanne 20. januar (termin 20.februar)

Hei.

Opprop fra 15 januar, termin 15 februar.

Jeg har jo ikke termin før 28 februar, så da kan jeg bli med fra 28 januar da eller??

har termin 21.februar,så da blir det 21.januar

12 januar (termin 12/2)

Jeg er med. Har termin 15.02.06, så da passer det vel med 15.januar..

jeg vil[:D] fra 14 jan blir d vel da.. har term 14 feb[:)]

Back
Topp