Påmelding til ny runde i Slankekrigen 2019

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
GLEDER MEG!! :D
 
Er den for alle? Selv om man er gravid?
Det er vel ikke anbefalt å aktivt slanke seg som gravid, men det er flere som har blitt gravid mens de har deltatt i slankekrigen og fortsatt i slankekrigen til de enten har gått ut pga minst nedgang eller bare meldt seg av. Det motiverer jo til å spise sunnere og være i bevegelse/aktivitet og det er jo positivt :) Melder man seg på og er gravid så nekter jeg ikke noen å delta :)
 
Dytter denne litt :)

28 påmeldte så langt men vi har plass til mange flere :)
 
Når er fristen for veiing? (venter på vekt i posten, da den gamle tok kvelden)
 
Når er fristen for veiing? (venter på vekt i posten, da den gamle tok kvelden)
Søndag 13.januar men hvis du vet ca vekt så kan du skrive inn det på påmeldingstråden og endre hvis vekta di kommer før fristen. Påmeldingsvekta er ikke så viktig for det er bare for å laget lagene så det blir noenlunde likt utgangspunkt pr lag. Fredag 18.januar er første innveiing på krigen.
 
Søndag 13.januar men hvis du vet ca vekt så kan du skrive inn det på påmeldingstråden og endre hvis vekta di kommer før fristen. Påmeldingsvekta er ikke så viktig for det er bare for å laget lagene så det blir noenlunde likt utgangspunkt pr lag. Fredag 18.januar er første innveiing på krigen.

Takk for svar! Regner med den kommer ila neste uke :) Så da skal jeg melde meg på :)
 
Dytter denne igjen :) Frist på søndag. Vi er en flott gjeng allerede men er plass til mange flere :)
 
Siste frist i dag for å melde seg på :)
 
Åh, har veldig lyst å melde meg på, men kan ikke ha noe press på å prestere akkurat nå. :/
 
Åh, har veldig lyst å melde meg på, men kan ikke ha noe press på å prestere akkurat nå. :/
Så synd men håper det passer bedre ved neste runde da ❤️
 
Back
Topp