Påmelding til motivasjonstråd

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Jeg tok jo opp dette temaet litt tidligere og sa at jeg kunne ta på meg ansvaret å lage en tråd som kan oppdateres med mål, framdrift og treningstips osv.
Tenkte at på første innlegget lager vi en liste med medlemmene og de forskjellige målene, så oppdatere vi de en gang i måneden.
Så da vil jeg ha en oversikt over hvem som vil være med og målet.
Kan begynne med meg selv, så ser dere hvordan det kan se ut.

Mål: Jeg vil stramme opp, få bedre kondisjon og finne min trivselsvekt. Skal jeg være realistisk tror jeg den er 60kg. Ønsker å kunne spise normalt og slippe å tenke vekt hele tiden, så derfor tror jeg 60kg er reelt. Ønsker også å stramme opp armer, mage, rumpe og lår.

Overarmer: 30 cm
Livvidde: 77cm
Rumpe og lår: 102cm
Lår: 60 cm

Vekt før svangerskap: 62kg
Vekt før fødsel: 79kg
Vekt pr 3/8: 68kg

Ble det ikke kanskje nevt at tråden burde vær i juli 13 forumet...

Et tips forresten er appen Shape Up;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Ikke alle som har tilgang til juli 13, men vi kan lage det til inne på det lukkete forumet. Da må man være pålogget men et nick for å se.

Jeg bruker mye Endomondo appen. Vet ikke hva shapeup appen gjør.
♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

I kveld brukte jeg endomondo appen på turen med snuppa og dyret ;)
Første gangen jeg prøver den.
Dårlig bilde da jeg ikke fikk tatt screenshot med tlf, så måtte ta bilde av tlf med iPaden.
ImageUploadedByBV Forum1375558892.660673.jpg

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

I kveld brukte jeg endomondo appen på turen med snuppa og dyret ;)
Første gangen jeg prøver den.
Dårlig bilde da jeg ikke fikk tatt screenshot med tlf, så måtte ta bilde av tlf med iPaden.
Vis vedlegget 24710

Ser bra ut :) den lagrer alle turene du bruker den til, så hvis du går samme turen flere ganger kan du se om du forbedrer tiden din ;)

Ser du har Samsung mob. Du tar da screenshoot ved å sveipe hånden over skjermen.

Hva er dine mål da?

Ser bra ut :) den lagrer alle turene du bruker den til, så hvis du går samme turen flere ganger kan du se om du forbedrer tiden din ;)

Ser du har Samsung mob. Du tar da screenshoot ved å sveipe hånden over skjermen.

Hva er dine mål da?
Vi testet hvor lang tid vi brukte på å spasere til skolen til snuppa, så vi kan forberede oss til skolestart ;)
Kommer til å spasere med henne så ofte det lar seg gjøre ;)

På min tlf tar jeg screenshot ved å trykke på knappen på høyre side og den i midten nede samtidig, men det funket ikke nå?

Målet er å bli strammere i skinnet ;)

Ååå du tenkte kanskje på målene mine rundt livet, vekt nå før sv du :P
Hihi
Har ikke målt rundtblivet osv, men vekt før svangerskapet var 62 som deg.
Ved fødsel 78.
Og ønsket vekt kommer litt an på.
Om jeg klarer å bygge opp godt med musklervmå så veier jo de mer enn fett, sånjeg vil ikke henge meg så myevopp i vekta, en regner med å ligge på rundt 60, kanskje litt under.
Vekt nå pr 3 august 66 kg

Ååå du tenkte kanskje på målene mine rundt livet, vekt nå før sv du :P
Hihi
Har ikke målt rundtblivet osv, men vekt før svangerskapet var 62 som deg.
Ved fødsel 78.
Og ønsket vekt kommer litt an på.
Om jeg klarer å bygge opp godt med musklervmå så veier jo de mer enn fett, sånjeg vil ikke henge meg så myevopp i vekta, en regner med å ligge på rundt 60, kanskje litt under.
Vekt nå pr 3 august 66 kg

Det er opp til hver enkelt om de vil oppgi cm mål og vekt. Det kommer jo helt an på hvilket mål for treningen man har. Mitt er å stramme opp og gå ned i vekt. Men som jeg skiver så tror jeg trivselsvekten er viktigere enn "ideal" vekt

Eg vil være med! :)

Finne ikkje målebåndet akkurat no.. :P

Men vekta kan eg no skrive :P

Før graviditet 123 kg
Før fødsel 130 kg
Vekt pr i dag 120 kg
Trivselvekt hvertfall under 100 skal eg ;)

Vente ei tulle 20 juli <3

Jeg bruker endomondo til turer og trening. Shape up er en app for kosthold og trening. Den teller kcal for deg og holde orden på vekt og mål;)

Skal du være med?? ;)

Har forresten laget til Motivasjonstråden vår inne på det Lukkete rommet. Håper julijentene tar seg en tur innom :)

Jeg er med, skal komme med mål senere.. Har ikke vært på vekta etter fødsel. Målet mitt er å bli fastere i fisken

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

Back
Topp