MissIndependent
Gift med forumet
Ja damer,da nærmer det seg landstreffet[:D]
Jeg vil gjerne vite hvem som har planer om å komme jeg.
Det er ikke noe bindende påmelding så klart,men greit for meg å ha en pekepinn på hvor mange som har tenkt å ta turen.
Dette også i forhold til fredagen,da jeg helt sikkert må gi Fridays beskjed dersom vi bli veldig mange,sånn at de kan reservere plass til oss så vi får sitte sammen.
Liten oppsummering:
Dato: 27-29 august
Sted:
Fredag:Samling på Fridays på Aker Brygge kl 19 for de som vil det
Lørdag:Ekeberg Gård.Møter er kl 11.00?
Alle tar med grillmat og engangsgrill,og alt det man trenger på en piknik[:D]
Blir det dårlig vær,skal jeg prøve å klekke ut en plan B,men da er edt også greit å vite hvor mange vi blir......
Husk at dette er for hele familien,så ta med gubber og unger og bikkjer og katter,og møt opp[:D][:D]
Skriv hvor mange dere blir,og hvor mange det er av voksne og barn[:D]
Jeg og Isak gleder oss masse til å treffe dere vi ikke har møtt før og selvfølgelig til å se igjen dere vi kjenner allerede[:D][:D][:D]
Fredag
MissIndependent
Leo_mor med mann
Sico
Lørdag
MissIndependent
Sico +2(3)
Sommerfugler85
Jeg vil gjerne vite hvem som har planer om å komme jeg.
Det er ikke noe bindende påmelding så klart,men greit for meg å ha en pekepinn på hvor mange som har tenkt å ta turen.
Dette også i forhold til fredagen,da jeg helt sikkert må gi Fridays beskjed dersom vi bli veldig mange,sånn at de kan reservere plass til oss så vi får sitte sammen.
Liten oppsummering:
Dato: 27-29 august
Sted:
Fredag:Samling på Fridays på Aker Brygge kl 19 for de som vil det
Lørdag:Ekeberg Gård.Møter er kl 11.00?
Alle tar med grillmat og engangsgrill,og alt det man trenger på en piknik[:D]
Blir det dårlig vær,skal jeg prøve å klekke ut en plan B,men da er edt også greit å vite hvor mange vi blir......
Husk at dette er for hele familien,så ta med gubber og unger og bikkjer og katter,og møt opp[:D][:D]
Skriv hvor mange dere blir,og hvor mange det er av voksne og barn[:D]
Jeg og Isak gleder oss masse til å treffe dere vi ikke har møtt før og selvfølgelig til å se igjen dere vi kjenner allerede[:D][:D][:D]
Fredag
MissIndependent
Leo_mor med mann
Sico
Lørdag
MissIndependent
Sico +2(3)
Sommerfugler85