Påmelding til "Hemmelig venn" !!!

Synnove

Glad i forumet
Hei jenter.... 
Da prøver vi å dra i gang en runde med "Hemmelig venn". 
Konseptet går ut på at alle sender en gave til en av de andre, uten å sette på avsender. De som vil kan legge ved et lite hint, så den andre kan prøve å gjette seg til avsenderen... 

Gaven kan være hjemmelaget eller kjøpt, og det skal være noe til babyen, og ha en verdi på ca 250 kroner. 
Planen er å ha gaven i posten iløpet av de to siste ukene i mars.

Alle som har lyst å være med, sender navn og adresse til meg, og hvis dere vet kjønnet på babyen sender dere dette også med.
Så lager jeg en liste over alle, og gir alle en hemmelig venn.
Det er da bare jeg som vet hvem som sender gave til hvem...  

Jeg liker ikke den meldings-funksjonen her i forumet, så jeg vil heller at dere sender mail til meg. Min adresse er synnove82@yahoo.com. Merk mailen med Hemmelig Venn.

Håper vi får dette til!!!
Frist for påmelding er 20 februar (2 uker fra i dag) 

Tre påmeldte så langt, håper det blir flere...

Da er vi oppe i 7 påmeldte
Skriver her innimellom for å holde tråden oppe på lista...

Når er sendefrist for pakken? :) 
Også skriver vi ditt navn på avsender? Skal det være smartpost esker vi sender i? at vi kan spore pakken så ingen blir lurt? :) Kan også være lurt å skrive i hovedinnlegget hvem som er påmeldte for da vet man hvem man kan velge mellom når det kommer til hintene :D 

Ble litt mange spm her men har vært med på maaaaaange hemmelig venn runder så tenkte bare å spørre :) jeg sender deg en mail senere om det passer med tidspunkt ang sending av pakken :D 

Syns vi skal sende på billigste måte i vanlig konvolutt, og stole på hverandre. 
Pakken skal sendes iløpet av de to siste ukene i mars. 

Dytter på denne...

Hvordan ligger vi an på hemmelig venn påmelding?

mayaen80 skrev:
Hvordan ligger vi an på hemmelig venn påmelding?

Vi er åtte påmeldte... 

Ikke sikkert vi blir så mange første runden :) Det blir mer virkelig når det nærmer seg babytid, og etter at de har kommet!

Gollemor skrev:
Ikke sikkert vi blir så mange første runden :) Det blir mer virkelig når det nærmer seg babytid, og etter at de har kommet!

Ja, kanskje det... Det var bare så mange som var interessert når vi begynte å snakke om det, men så har de falt fra...
Vi får kose oss vi som vil iallefall :-)
Gleder meg allerede til å begynne å planlegge gave til min hemmelige venn...
(Selv om det ikke blir så hemmelig for meg da,
 jeg som sitter med alle navnene, men men... )

Synnove skrev:

Gollemor skrev:

Ja, kanskje det... Det var bare så mange som var interessert når vi begynte å snakke om det, men så har de falt fra...
Vi får kose oss vi som vil iallefall :-)
Gleder meg allerede til å begynne å planlegge gave til min hemmelige venn...
(Selv om det ikke blir så hemmelig for meg da,
 jeg som sitter med alle navnene, men men... )

Ja, det er litt kjedelig :)
Jeg var også "leder" av hemmelig venn noen runder på forrige terminforum. Ene gangen løste det seg ved at min "hemmelige" venn byttet med en annen, så det ble hemmelig for meg også :) Det er jo en mulighet?

Ikke helt gått opp for meg at det lever noe i magen min ennå, så venter til neste gang tror jeg... Ikke inne i baby kjøp i hele tatt om dagen.

Da var vi 10 

Siste dag for påmelding i dag....
I kveld eller i morgen gjør jeg ferdig listen og sender ut til alle påmeldte hvem som er blitt deres hemmelige venn...

Synnove skrev:
Siste dag for påmelding i dag....
I kveld eller i morgen gjør jeg ferdig listen og sender ut til alle påmeldte hvem som er blitt deres hemmelige venn...

Gleder meg :)

Vi er oppe i tolv nå...
Skal sende ut info til alle påmeldte i morgen :-) 

Er det meningen at vi skal sende deg nick kanskje? Sendte vel bare ordentlig navn jeg..

Back
Topp