Synnove
Glad i forumet
Hei jenter.... 
Da prøver vi å dra i gang en runde med "Hemmelig venn".
Konseptet går ut på at alle sender en gave til en av de andre, uten å sette på avsender. De som vil kan legge ved et lite hint, så den andre kan prøve å gjette seg til avsenderen...
Gaven kan være hjemmelaget eller kjøpt, og det skal være noe til babyen, og ha en verdi på ca 250 kroner.
Planen er å ha gaven i posten iløpet av de to siste ukene i mars.
Alle som har lyst å være med, sender navn og adresse til meg, og hvis dere vet kjønnet på babyen sender dere dette også med.
Så lager jeg en liste over alle, og gir alle en hemmelig venn.
Det er da bare jeg som vet hvem som sender gave til hvem...
Jeg liker ikke den meldings-funksjonen her i forumet, så jeg vil heller at dere sender mail til meg. Min adresse er synnove82@yahoo.com. Merk mailen med Hemmelig Venn.
Håper vi får dette til!!!
Frist for påmelding er 20 februar (2 uker fra i dag)
Da prøver vi å dra i gang en runde med "Hemmelig venn".
Konseptet går ut på at alle sender en gave til en av de andre, uten å sette på avsender. De som vil kan legge ved et lite hint, så den andre kan prøve å gjette seg til avsenderen...
Gaven kan være hjemmelaget eller kjøpt, og det skal være noe til babyen, og ha en verdi på ca 250 kroner.
Planen er å ha gaven i posten iløpet av de to siste ukene i mars.
Alle som har lyst å være med, sender navn og adresse til meg, og hvis dere vet kjønnet på babyen sender dere dette også med.
Så lager jeg en liste over alle, og gir alle en hemmelig venn.
Det er da bare jeg som vet hvem som sender gave til hvem...
Jeg liker ikke den meldings-funksjonen her i forumet, så jeg vil heller at dere sender mail til meg. Min adresse er synnove82@yahoo.com. Merk mailen med Hemmelig Venn.
Håper vi får dette til!!!
Frist for påmelding er 20 februar (2 uker fra i dag)