Påmelding til hemmelig nissevenn:)

Bollapinnsvin_83

Glad i forumet
Mailykke <3
Marsboerne2017
Meld dere på her så fordeler j innen 15 november:) pakken må sendes før 10 desember og inneholde et hint om avsender:) pris som vanlig rundt 200 kr? Skriv gjerne ønsker (om d er noe spesielt, ønske helst gave til mamma eller barn o.l....)
 
Jeg er med!
Tror ikke jeg har noen spes ønsker, annet enn: IKKE kosedyr (har nok av det) :p
Om det er til meg eller lille snuppa er et fett, er bare gøy med overraskelse :D
 
Jeg er med :D

Nei ønsker det blir det tomt med her altså :p Aner virkelig ikke :p Men vi blir fornøyd uansett :D
 
Jeg er selvfølgelig med!
Elsker jo overraskelser :)

Ønsker meg primært noe til babyen.
Tøy i str 80 står på ønskelisten.
Pyjamas/ body/bukse? Ellers er det jo fint med smekker, sokker,sløyfe til håret osv.

Er ikke glad i sterke farger. Men liker det duse, lys rosa, gammelrosa osv:)
 
Jeg er med.
Vet ikke helt hva jeg ønsker. Noe til lillemor tror jeg. Bruker 68 straks. Eller noe til det nye huset vi skal kjøpe.
 
Slenger meg på :)

Lillegutt ønsker seg klær str 80 (spesielt pysj, bodyer, kule bukser) og er veldig glad i myke slike kosefiller med hode på (om dere skjønner :p )

Vi blir veldig glad for alt vi får uansett :)

Gleder meg :D
 
Melder meg på jeg også:)

Lillegutt ønsker seg klær fra str 80 og oppover. Menst ho mor blir fornøyd uansett hva vi får:D
 
Jeg er med :)

Ønsker helst noe til Ulrik. Klær i str 74/80 eller smokkesnor feks :) Mor trenger ikke noe, men er veldig glad i sjokolade :p
 
Jeg er med :)

Ønsker helst noe til Ulrik. Klær i str 74/80 eller smokkesnor feks :) Mor trenger ikke noe, men er veldig glad i sjokolade :p
Haha likte den, og kopierer da den gjelder meg også:
"Mor trenger ikke noe, men er veldig glad i sjokolade"
(Kremtopper siden det er jul)
 
Hiver meg med i siste øyeblikk! :)
Blir glad for alt, men tøy i str 80 til Lillegutt er gull. Ellers kan siklesmekker, leker eller noe i den duren være noe :) Mor i dette huset er også glad i sjokolade, men burde nok helt klart være uten! ;)
 
Hiver meg med i siste øyeblikk! :)
Blir glad for alt, men tøy i str 80 til Lillegutt er gull. Ellers kan siklesmekker, leker eller noe i den duren være noe :) Mor i dette huset er også glad i sjokolade, men burde nok helt klart være uten! ;)
Kan du sende meg adressen din?:)
 
Back
Topp