påmelding påskeegg

litlå

Gift med forumet
prøver meg med en påmelding til påskeegg-ring... skal vi si påmelding innen mandag kl 20? og for de som ønsker å være med sender meg en pm med navn og adresse?? hvor høyt skal vi gå?? 50-100 kr?? forslag?

ORIGINAL: mrsdior

er prisen inkludert påskeegg??

tenkte 100 kr + porto.. får vel et egg med litt innhold til den prisen eller?? [&:]

og porto?
[;)]

er med uansett pris jeg, men foreslår ca 75kr innkl alt?

ORIGINAL: litlå

tenkte 100 kr + porto.. får vel et egg med litt innhold til den prisen eller?? [&:]

da får du et veldig bra påskeegg[:D]får greie egg for ca 20kr og da får du jo en del snop for 80kr[:D]

ORIGINAL: Nates Mamma

og porto?
[;)]

er med uansett pris jeg, men foreslår ca 75kr innkl alt?

jepp, enig.. 75kr, påskeegg, porto og innhold...

men er påskeegget til oss eller barnet??

går jo ant å velge kanskje? Hva man vil putte oppi? eller kombinere?hmmmmm....?

Jeg er med!

det må  jo sendes ganske fort egentlig...posten tar jo litt tid.. hvertfall her... så hva med onsdag / torsdag ? skal vi bare si 75 kroner da? nå tenkte jeg helst på oss mødre jeg da... [:)]men det kan være valgfritt!! [:D]

jeg var ikke med på gaveringen, så jeg vil gjerne være med på denne :) Hva ble det til? 75kr + porto? 100kr + porto????

ORIGINAL: stinemille

jeg var ikke med på gaveringen, så jeg vil gjerne være med på denne :) Hva ble det til? 75kr + porto? 100kr + porto????

ser ut som vi landa på 75 kr

ORIGINAL: stinemille

Så bra da! Hvem skal vi sende pm til med adressen??

LITLÅ!!!!  [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

litt i tåka da vettu [:D]

Jeg er med:=)

Virker sikkert noe smårar nå, men hva går dette utpå? Har hatt dåp og ikke vært innpå her siden lørdag [:-]....

Jeg vil også [:)]

Back
Topp