Påmelding hemmelig venn!

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Last edited:
Jeg venter gutt, lille har det meste fra storesøsken, har fått store barn så str 50 har vi vi ikke hatt så mye bruk for. Men kommende storebror var født i hetebølge, så str 56 med lange armer/ strømpebukser tror jeg det er lite av

Last edited:
Jeg vil være med [emoji1] venter en liten gutt [emoji170] har en gutt fra før, så har vel det meste, men gaver er alltid koselig å få [emoji108]

Jeg venter gutt [emoji170] har veldig lite i str 50-56

Ibo skal få en lillesøster [emoji7]

Ettersom det er travelt for mange midt i førjulstiden og man kanskje ikke rekker å hive seg rundt før postgangen går før jul, så satser vi på en hyggelig liten nyttårsgave for oss alle - høres det greit ut jenter? :) Så rekker forhåpentligvis flere å melde seg på også!

Dytter opp denne, slik at flere får det med seg og kan melde seg på. Jo flere, jo mer gøy blir det! :D

• Liker
Reactions: Vbt
Venter en jente [emoji177][emoji5] har to gutter fra før [emoji813]️

Jeg melder meg på!
Venter jente i slutten av mars. Har gutt fra før, og derfor en del nøytrale klær. Hadde vært koselig med noe jenteklær. Liker egentlig det meste av farger. Glad i blonder og pynt.
Har en del babyleker fra før, så kommer ikke på noe i den kategorien.

Noen har gitt uttrykk for at dem ønsker å vente til etter fødsel, ettersom vi nærmer oss med stormskritt nå! :D

Back
Topp