Påmelding - hemmelig bursdagsvenn

Om man skal delta, må man kjøpe det som står på ønskelista? Er det liv å lage ting f.eks?
 
Om man skal delta, må man kjøpe det som står på ønskelista? Er det liv å lage ting f.eks?
Ønskelista er mer bare en pekepinn på hva man liker eller evt. ikke liker/trenger:) Og hvilken størrelse barnet bruker:) Så er selvsagt lov til å lage noe så lenge man holder seg til minimum beløpet:) Men dersom noen har skrevet i lista at de ikke trenger tepper f.eks så strikker man jo ikke teppe:) Jeg tenker ihvertfall slik, ver ikke om noen har noen innvendinger?
 
Ønskelista er mer bare en pekepinn på hva man liker eller evt. ikke liker/trenger:) Og hvilken størrelse barnet bruker:) Så er selvsagt lov til å lage noe så lenge man holder seg til minimum beløpet:) Men dersom noen har skrevet i lista at de ikke trenger tepper f.eks så strikker man jo ikke teppe:) Jeg tenker ihvertfall slik, ver ikke om noen har noen innvendinger?
Sign dénne :)
 
Ønskelista er mer bare en pekepinn på hva man liker eller evt. ikke liker/trenger:) Og hvilken størrelse barnet bruker:) Så er selvsagt lov til å lage noe så lenge man holder seg til minimum beløpet:) Men dersom noen har skrevet i lista at de ikke trenger tepper f.eks så strikker man jo ikke teppe:) Jeg tenker ihvertfall slik, ver ikke om noen har noen innvendinger?

Ja, så klart! Dumt å lage/kjøpe noe som man ikke har behov for :)
Når får man vite sin hemmeligevenn og når skal man sende?
Jeg har mye spørsmål jeg :p
Tror jeg melder meg på, spennende da :)
 
Ja, så klart! Dumt å lage/kjøpe noe som man ikke har behov for :)
Når får man vite sin hemmeligevenn og når skal man sende?
Jeg har mye spørsmål jeg :p
Tror jeg melder meg på, spennende da :)
Man får vite sin hemmelige venn tirsdag etter påske:D Fristen for sending blir bestemt da også, regner med det blir i begynnelsen av mai siden første bursdagen foreløpig er 18.mai:)
Bare og spørre i vei;)
Send meg en pm dersom du vil være med da:D
 
Back
Topp