Påmeldelse til Oslotreffet!

håper det jeg og ja.. Tusen takk... synes det er så fint jeg og[;)] vurderte eline en del også. får håpe du får det navnet da...[:D][:D]

hehe. bare hyggelig. celine tenke jeg og på. men mamma nektet... ho ville ikke at barnebarne sitt skulle ha celina midelfart til "idol" hehe

ORIGINAL: emilies mamma

ja.. flott hvis noen vet om noen plass vi kan være alle sammen.. har hørt om en eller annen kafe i oslo som ligger ved siden av en babybutikk. det er for barnevogner og gravide og slikt tror jeg.. må undersøke litt.. si ifra hvis noen vet hva jeg mener..

Vet hvilket sted du tenker på men vet ikke hvor det er eller hva det heter![:)]Skikkelig mye hjelp i meg gitt!

Ang sted så går det kanksje ann å ringe en kafee og reservere plass når vi vet hvor mange som blir med,hender noen gjør det vet jeg. Men eneste som er litt vanskelig nå er kanskje å finne stor nok kafee til alle vogner og mager[:D]

ja, jeg tror nok kanskje at jeg må reservere noe.. det må da finnes en eller annen plass som har plass til alle oss synes jeg.
skal sjekke litt rundt på nettet seinere i dag jeg.

har lyst til å være med men vi drar til beitostølen den 21okt og da har jeg ikke råd til noen oslotur bare noen dager før...

uff da det var dumt.. vært moro å hatt med deg også [:)]

er det virkelig ingen flere som vil være med????
Var da flere som meldte interesse.. si ifra hvis det er datoene som blir feil...

[:D] Latskap.... Jeg kan egentlig alle dager, men ikke på sen ettermiddag kveld. Mannen jobber hver kveld, og selv om sønnen min liker å være hjemme alene ,liker ikke jeg at han er lenge alene.

KREMT!!!!!

Blir skuffet over oppfølgingen av dette her jeg... var jo langt over 20 stk som kjempegjerne ville være med?!
Jeg vil gjerne ha beskjed om det ikke passer og slikt også så vi kanskje kan prøve å finne andre datoer
hvis det er for mange som ikke kan være med...

Dette hadde jo vært så moro jenter [:D][:D]
Kom igjen nå da dere... bli med [:D][:D]

eg er med eg[:D]

den kule mage er det dere tenker på som ligger på grünerløkka. Kafe og barn/mammabutikk. Jeg er fortsatt med de to dagene jeg kunne fra før[:)]
Håper vi får det til[:D]

jeg er fortsatt med , kan alle datoene, og egentlig alle andre dager også går jo bare her og er sykmeldt jeg[:)]

Jeg kan fortsatt alle dagene jeg....

ORIGINAL: panterinnen

Synes det ble så uoversiktelig på den andre tråden så jeg skriver det opp her sånn.
Her er de datoene jeg har foreslått til Oslotreffet vårt.
Hvis noen har noen andre datoer som passer bedre så bare gi meg beskjed.
Flott hvis dere som vil bli med gir meg beskjed så fort som mulig ang hva som passer for dere så skal jeg få ført dere opp på listen og eventuelt sette nye datoer [:D]

15 okt:
emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, lille_snodig, nettemor, millemax, beta, iza, hege23, monicabebe, alenemor_19, jannicke T, mamma84, trolla, beta
20 okt:
emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, lille_snodig, nettemor, millemax?, beta, iza, hege23, monicabebe(etter1700), alenemor_19, bast, mamma84, miss85, beta
22 okt:
emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, nettemor, millemax, beta, iza, hege23, monicabebe, alenemor_19, bast, mamma84, trolla, beta

jeg kan også alle dager...[:D]

gleder meg allerede!!!

klem poca

Back
Topp