Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: emilies mamma
ja.. flott hvis noen vet om noen plass vi kan være alle sammen.. har hørt om en eller annen kafe i oslo som ligger ved siden av en babybutikk. det er for barnevogner og gravide og slikt tror jeg.. må undersøke litt.. si ifra hvis noen vet hva jeg mener..
Vet hvilket sted du tenker på men vet ikke hvor det er eller hva det heter![:)]Skikkelig mye hjelp i meg gitt!
Ang sted så går det kanksje ann å ringe en kafee og reservere plass når vi vet hvor mange som blir med,hender noen gjør det vet jeg. Men eneste som er litt vanskelig nå er kanskje å finne stor nok kafee til alle vogner og mager[:D]
ORIGINAL: panterinnen
Synes det ble så uoversiktelig på den andre tråden så jeg skriver det opp her sånn.
Her er de datoene jeg har foreslått til Oslotreffet vårt.
Hvis noen har noen andre datoer som passer bedre så bare gi meg beskjed.
Flott hvis dere som vil bli med gir meg beskjed så fort som mulig ang hva som passer for dere så skal jeg få ført dere opp på listen og eventuelt sette nye datoer [:D]
15 okt:
emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, lille_snodig, nettemor, millemax, beta, iza, hege23, monicabebe, alenemor_19, jannicke T, mamma84, trolla, beta
20 okt:
emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, lille_snodig, nettemor, millemax?, beta, iza, hege23, monicabebe(etter1700), alenemor_19, bast, mamma84, miss85, beta
22 okt:
emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, nettemor, millemax, beta, iza, hege23, monicabebe, alenemor_19, bast, mamma84, trolla, beta