Påmeldelse til Oslotreffet!

panterinnen

Gift med forumet
Synes det ble så uoversiktelig på den andre tråden så jeg skriver det opp her sånn.
Her er de datoene jeg har foreslått til Oslotreffet vårt.
Hvis noen har noen andre datoer som passer bedre så bare gi meg beskjed.
Flott hvis dere som vil bli med gir meg beskjed så fort som mulig ang hva som passer for dere så skal jeg få ført dere opp på listen og eventuelt sette nye datoer [:D]

15 okt:
emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, lille_snodig, nettemor, millemax, beta, iza, hege23, monicabebe, alenemor_19, jannicke T, mamma84, trolla, beta
20 okt:
emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, lille_snodig, nettemor, millemax?, beta, iza, hege23, monicabebe(etter1700), alenemor_19, bast, mamma84, miss85, beta
22 okt:
emilies mamma, lille_blomst, panterinnen, nettemor, millemax, beta, iza, hege23, monicabebe, alenemor_19, bast, mamma84, trolla, beta

ingen flere som vil bli med eller???

Hvordan blir det når noen kan bare en av dagene da? Hvilken dato skal vi velge?

Og hvis det blir, da kan vi vel finne et koselig sted de har KAKE?

Blir det den dagen det blir flest påmeldte da eller!??!?!

tenkte kanskje å finne ut av det etterhvert... eventuelt prøve å finne en dato alle kan hvis ikke velge den datoen flest kan på.. er ikke det greit da??

vi må jo ha kake... sjokoladekake [:D][:D][:D]

ja, blir nok den datoen flest kan

JA kake og brus og kanskje 2 kaker??? Mmmmm fikk lyst på kake nå jeg!

Man kan ikke snakke her inne om mat uten at man får lyst på ting... Var og kjøpte babytøy idag, og klarte ikke gå forbi maxi uten og kjøpe med kake hjem... Farlig dette...

men uansett. jeg kan absolutt alle dager. så dere kan regne med meg uansett! (så framt jeg ikke blir lagt inn igjen)

nei, du må ikke bli lagt inn igjen alenemor_19.. må ha med deg vettu [:)]
nå fikk jeg gruelig lyst på kake dere.. og vet dere hva??
jeg har kake i kjøleskapet.. sjokoladekake.. nam.. noen som vil ha????

bast du som er fra oslo.. vet du om noen kafè vi kan være på eller???

ORIGINAL: panterinnen

nei, du må ikke bli lagt inn igjen alenemor_19.. må ha med deg vettu [:)]
nå fikk jeg gruelig lyst på kake dere.. og vet dere hva??
jeg har kake i kjøleskapet.. sjokoladekake.. nam.. noen som vil ha????

veit jeg ikke må det.. men var hos legen idag. blodtrykket lå da på 134/102... litt høyt. skal på sjekk på sykehuset på fredag... men ellers er jeg i kjempe fin form, så blir jeg lagt inn da har det noe med at jenta mi ikke har det bra tenker jeg... så hører dere ikke fra meg på fredag er jeg lagt inn igjen[;)]

uff da alenemor_19 får satse på at alt går bra med den lille.. krysser fingrene for deg [:)]
de er iallefall veldig flinke på SiA er der du skal ikke sant?

det heter A-hus nå.. hehe... ja, det er dit jeg skal... må snakke masse positivt så jeg ikke blir lagt inn igjen... de har jo bedt meg ringe når jeg får symptomer, og det har jeg jo ikke... men men.. skal gjøre alt for ikke og bli lagt inn mer. må jo være med og møte dere... må god snakke med jenta mi imorra. be ho legge på seg og være aktiv på ultralyden... og vise at ho er fornøyd[:D]

ORIGINAL: alenemor_19

det heter A-hus nå.. hehe... ja, det er dit jeg skal... må snakke masse positivt så jeg ikke blir lagt inn igjen... de har jo bedt meg ringe når jeg får symptomer, og det har jeg jo ikke... men men.. skal gjøre alt for ikke og bli lagt inn mer. må jo være med og møte dere... må god snakke med jenta mi imorra. be ho legge på seg og være aktiv på ultralyden... og vise at ho er fornøyd[:D]

ja det må du gjøre.. du vet at cola før ultralyden gjør henne mer sprelsk?? trenger ikke drikke halvannen liter, men ta et glass eller noe.. hjalp på meg [:D]

ORIGINAL: bast

Nå er det sånn at mange oslo kafeer ikke er så glad i mange damer med barnevogner og ikke så glade i stor horder....så jeg vet ikke helt.
Kjenner ikke til en kafe som kan romme så mange mennesker uten advarsel....sorry, men det er flere fra oslo her.

ja.. flott hvis noen vet om noen plass vi kan være alle sammen.. har hørt om en eller annen kafe i oslo som ligger ved siden av en babybutikk. det er for barnevogner og gravide og slikt tror jeg.. må undersøke litt.. si ifra hvis noen vet hva jeg mener..

kanskje jeg skal ta med en flaske i veska. hehe... har funket med saft hos meg. pleide ikke kjenne henne før, da drakk jeg saft, og da ble det liv i magen...

ja det funker det også har jeg hørt [:D] gjør det du så skal du se at du slipper å bli lagt inn...
krysser fingrene og tærne for deg!

takk for det.... så er jeg ikke her på fredag og etter det. da befinner jeg meg på føden på SiA(A-hus) og koser meg med alle skrikene fra de fødende....

ja. er 9uker igjen, men kan føde når som helst nå egentlig... har hun det ikke bra er det rett ut. hehe... kunne blitt mamma 17... men heldigvis ikke...

Back
Topp