Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Karsol
nokon som gir dei morpølse da, hadde det på skiva mi i dag tidleg og han plukka dei av og åt dei, har ikkje gitt han det før, er litt skeptisk til det..........
ORIGINAL: chrichri
nokon som gir dei morpølse da, hadde det på skiva mi i dag tidleg og han plukka dei av og åt dei, har ikkje gitt han det før, er litt skeptisk til det..........
ja han har fått d, men han plukker d bare av... er også litt skeptisk til å gi spekemat til de små, men er man hysterisk kan man jo bare fryse det ned først da???? trygve syns iallefall at det er nydelig!
ORIGINAL: Lene1986
Her går det i prim, brunost, baconost, skinkeost og nugatti [:D] Skyt meg! Hehe...
Men jeg vil si at nå når han er inni en periode der han spiser max 1/2 skive hver dag. Så er det bedre at det er nugatti på den skiva enn at det er prim og han ikke spiser litt av den en gang. Håper det kommer seg igjen snart. De påstår han spiser i barnehagen men gutten blir jo bare tynnere og tynnere jo.... [&:]
ORIGINAL: Vand
ORIGINAL: chrichri
ja han har fått d, men han plukker d bare av... er også litt skeptisk til å gi spekemat til de små, men er man hysterisk kan man jo bare fryse det ned først da???? trygve syns iallefall at det er nydelig!
Det kunne ærlig talt ikke falt meg inn engang...........! [8|][&:] Fryse ned kjøttet nå når de er så store? E har spist fenalår og spekeskinke nå i en all evighet.......[8D]