Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger forslag til pålegg til matpakken min om dagen. Har stortsett brukt salami, haugpølse, brie osv.. Alt som nå er fyfy!
Nå om dagen går det stortsett i gulost og leverpostei....
Men det jeg kommer på nå er servelat, tynnskåret hamburgerrygg, leverpostei, makrell i tomat, ulike påleggsalater og krydderost.Pinnekjøtt er faktisk på ja liste, så det kan du bare spise med god samvittighetJeg spiser som vanlig. Skinke, skinkeost. Salami og pepperoni. Alt med måte. Om man skal slutte og spise all fy fy mat så hadde jeg iaf blitt små sprø.
Spiste til og med pinnekjøtt etter jeg fant ut jeg var gravid. Gjort det med alle mine unger, spiser bare mindre enn vanlig.
Trenger forslag til pålegg til matpakken min om dagen. Har stortsett brukt salami, haugpølse, brie osv.. Alt som nå er fyfy!
Grillstad har en som heter ferk salami, den er kokt og vi kan fint spise den jaDu får faktisk en saltpølse som gravide kan spise nå, pakningen er hvit og lyseblå, trur den var fra grillstad