Pålegg

Sukkerbiy

Betatt av forumet
Marshmallows2021
Heihei :)
Jeg har alltid hatt salami/spekemat på brødskiven, men nå blir jo det nesten litt vanskelig.
Hva bruker du som pålegg? Syns syltetøy blir kjedelig i lengda:smiley-ashamed008
 
Ost, andre kjøttpålegg, leverpostei og sjokoladepålegg går igjen ofte her :)
 
Du kan spise det hvis det varmebehandlet i oven, ala ostesmørbrød ☺
 
Kyllingsalat, most avocado, avocadopålegg (glasskrukke kjøpt på butikk), speilegg, kokt egg+kaviar, ost, andre typer kjøttpålegg.
 
Most avokado med tomat og pepper, cottage cheese med agurk og pepper, egg med tomat og pepper er det jeg spiser mest av. Ser pepper går igjen :rolleyes:
 
Kaviar, hvitost med italiensk salat, speilegg på ostesmørbrød og aprikos syltetøy har jeg spist på brødskiva i det siste.
 
Philladelfiaost, er det ja eller nei å spise?? Har såå syykt lyst på slik smøreost på kjeks :scared001
 
Jeg elsker ribberull fra Gilde eller Coop :happy:
 
Most avokado og omelett :) Plantego grønnsakspålegg med paprika er digg. Ellers går det i skinke, kokt egg, gulost og tomat. Er litt lei av brødmat egentlig.
 
Kokt egg var godt nå, ikke så glad i det til vanlig
 
Ribberull, lev litt lettere salami (den er kokt)med eggeskiver, kokt skinke, gulost med tomat, salt og pepper :wideyed::happy:
 
Spiser mye kokt egg, avokado, leverpostei og norvegia:)
 
Krydderost på knekkebrød er det eneste jeg har lyst på for tiden :hilarious:
 
Jeg spiser Kokt egg, makrell i tomat, Kaviar, ost, leverpostei og Kyllingpålegg :)
 
Back
Topp