Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 7 Apr 2016 #2 Hu går på skole og har som regel leverpostei, fårepølse eller banan på maten.
S sapphire Elsker forumet 8 Apr 2016 #3 Minsten er mest glad i: Brunost, salami og majones Eldste: baconost, kyllingsalat eller leverpostei
Lillafrosk Firebarnsmamma♡ Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Sensommerlykke 2017 Oktoberbarna 2021♡ Julilykke 2023 Marsfiolene 2026 ♡ 9 Apr 2016 #4 Som regel dansk salami
RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP 10 Apr 2016 #5 Servelat, salami, gulost, brunost, prim
Sara Forumet er livet VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 12 Apr 2016 #6 I bhg tror jeg hun varierer, har ikke matpakke så jeg har ikke kontrollen. Men mye leverpostei og baconost. Eldstemann går på skole og er inne i en periode med brunost nå. Vi hadde sikkert et halvår med makrell i tomat før vi begynte på brunosten...
I bhg tror jeg hun varierer, har ikke matpakke så jeg har ikke kontrollen. Men mye leverpostei og baconost. Eldstemann går på skole og er inne i en periode med brunost nå. Vi hadde sikkert et halvår med makrell i tomat før vi begynte på brunosten...