Pålegg?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Jessda, dette har vært oppe før, men spør alikevel jeg! [:D]
Hvilket pålegg bruker dere på knekkebrød? Er Tine sine kremoster fy-fy??

Nei, det kan ikke være fy?

På knekkebrød her går det i smøreoster, laks, ost, leverpostei ... [:)]

På knekkebrød har jeg stort sett bare ost med masse paprika og agurk.
Leverpostei blir det også litt.

Neida,så lenge det ikke er store mengder så,og tviler på at man får så mye på et knekkisbrød[8D]

Jeg bruker mye skinke,kalkunpålegg,hamburgerrygg,smøreoster-gjerne de lette varianter ellers blir det fort 50 kcal for en liten kniv på et knekkebrld liksom,vita ost,makrell,laksepålegg og når jeg skal kose meg,brunst med bringebærsyktetøy[:D] Godt å ha cottage cheese med eplemost og kanel på og,mmmnam nam[8D] og everpostei med litt lettmajones på og agurk[:)]

baconost :D

Spiser mest kvitost med agurk på! [:)]

I det nyeste Shape up, kom ikke smøreoster fra Tine så godt ut..men Kavli derimot var bra.

Banan[:D]

mager brunost

kalkunskinke med pesto under ( obs mye kcal i pesto, bare litt for smakens skyld)

kavli mager skinke ost med paprika og agurk

vita hjertegod ovnsbakt leverposten med agurk

banan eller tynne epleskiver

bruker de grove wasa knekkebrødene,eller rugsprø.

spiser lite brød. Kjøper meg ett vita rundstykke på rema hvis jeg har lyst på brød.Blir mett av ett halvt.[;)]

ORIGINAL: Mammaen_til_Marcus

Neida,så lenge det ikke er store mengder så,og tviler på at man får så mye på et knekkisbrød[8D]

Jeg bruker mye skinke,kalkunpålegg,hamburgerrygg,smøreoster-gjerne de lette varianter ellers blir det fort 50 kcal for en liten kniv på et knekkebrld liksom,vita ost,makrell,laksepålegg og når jeg skal kose meg,brunst med bringebærsyktetøy[:D] Godt å ha cottage cheese med eplemost og kanel på og,mmmnam nam[8D] og everpostei med litt lettmajones på og agurk[:)]

Hvilken smøroster er lett varianter da? [:)]
Burker naturell skyr jeg da med eple og kanel, det er godt det [:D] men er det sunt?
Jaa, brunost med syltetøy er så digg! men er det fyfy?

ORIGINAL: *Kolibri*

I det nyeste Shape up, kom ikke smøreoster fra Tine så godt ut..men Kavli derimot var bra.

Hvilken smøroster har Kvali da?

Philadephia light (den med 5% fett) med to tynne skinkeskiver, 3 skiver med tomat og ørtsalt på toppen, det er digg [:D]

ORIGINAL: dripdrop

mener det var denne med kylling som ble kåret til den beste smøreosten hvis man vil ned i vekt:
http://www.kavli.no/wps/wcm/connect/no/Produkter/Ost/Lettost/

ORIGINAL: dripdrop

mener det var denne med kylling som ble kåret til den beste smøreosten hvis man vil ned i vekt:
http://www.kavli.no/wps/wcm/connect/no/Produkter/Ost/Lettost/

hmm lettost kylling må jeg prøve :D

Idag kjøpte jeg Kavli lett kylling smørost! Den var good [:D]

Back
Topp