Pålegg?

Smurfekringla

Gift med forumet
Hva kan de små spise av pålegg egentlig?[8|]

Prøvde prim i går, og det likte hun. leverpostei og kaviar var noe dritt.. hehe[8D]

Men hun kan jo ikke bare få prim.. så andre forslag?[:)]

Smøreost med skinke eller naturell, kyllingpostei, makrell i tomat, en mildere kaviar (det finnes det ikke sant?), bare smør, fruktmos(?)..[:)]

ORIGINAL: Alexandra82

Leverpostei, skinkeost (selvom det er litt melk i den jada jada), fruktmos.

Kan vi bruke kaviar? Det har jeg så lyst til å prøve, men visste ikke om det var for sterkt. Hvilken kaviar prøvde du?

Vet ikke om man kan bruke kaviar jeg[8D] Men jeg gjorde det da. Uten suksess.. hehe...

Uansett, brukte den blå til MILLS[;)]

Vi bruker leverpostei, skinke, fruktmos og den siste hit'n er ristet skive med banan paa! Trodde aldri han skulle slutte aa spise[:D]

ORIGINAL: silros

Leverpostei, skinkeost (selvom det er litt melk i den jada jada), fruktmos.

Kan vi bruke kaviar? Det har jeg så lyst til å prøve, men visste ikke om det var for sterkt. Hvilken kaviar prøvde du?

Vet ikke om man kan bruke kaviar jeg[8D] Men jeg gjorde det da. Uten suksess.. hehe...

Uansett, brukte den blå til MILLS[;)]

Da prøver jeg det hehe.

Og ristet brød med banan som Daskepott skrev. Det hørtes kjempegodt ut. Må prøves.

Jeg å skal prøve banan[:D] Det er jo så godt!

Forresten så tror jeg den røde kaviaren (kaviarmix) er mildere, men er majones i den så vet ikke jeg[8|]

ORIGINAL: Ulva

Kaviar? Er det ikke veldig mye salt i det til en bebis??

Jo, det er jo salt i kaviar.. så trenger vel ikke gi hele tuben liksom[8D]
JEG tror da, at hvis man bare smører på tynt lag, og ikke gir kaviar hver eneste dag, så går det bra? Eller?[8|]
Men uansett, så likte ikke Ella det... så den saken er jo grei.. hehe[:)]

Back
Topp