Honningblomsten
Forumet er livet
Hva bruker dere som pålegg til de små på brødskiva?[:)] Jeg tenkte på prim.. Men det er det jo melk i..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pogo
Er det ikke salt i smøreostene?
ORIGINAL: liseluuv
smaker iallfall veldig salt! men er det ikke det i leverpostei å? guri meg, nei lillemann får ikke mere mat nå. Får kreft av grøt, middag på glass er fyfy, kanikke ha pålegg på brødskiva. Fruktmosen er vel snart ikke bra den heller..
Får leve på luft og kjærlighet! [:D]
ORIGINAL: Alexandra82
ORIGINAL: liseluuv
smaker iallfall veldig salt! men er det ikke det i leverpostei å? guri meg, nei lillemann får ikke mere mat nå. Får kreft av grøt, middag på glass er fyfy, kanikke ha pålegg på brødskiva. Fruktmosen er vel snart ikke bra den heller..
Får leve på luft og kjærlighet! [:D]
Haha [:D]
Fruktmosen er ikke bra, noen er tilsatt yoghurt [:D]
Jeg bruker bare leverpostei og kyllingpostei. Føler at det er de "reneste", hvis det kan kalles det.
I primen tenker jeg ikke så mye på at den er tilsatt en minimal mengde melk, men den er full av sukker.
Men herregud, det er jo ikke farlig lixom. Tror man får se litt an hva ungen liker jeg egentlig. Kanskje ikke gi de jalapeño ost og slikt da [8D]
ORIGINAL: TilslørtBondePike
Ingen som bruke Kaviar? Eller Makrell i tomat (på tube)???
Her er hvertfall det en slager, og leverpostei da... Svolværpostei kan også brukes [;)]
Og jeg syns skinkeost (og disse smøreosten på tube, Kavli sine) er veldig salte så ikke gitt det ennå. Men er sikkert ikke noe farlig! Og Prim er jo masse sukker, men ei skive inni mellom skader jo ikke. Samme med andre smøreoster (som Phildadelfia og Tine sine), det er såpass liten mengde at ei skive inni mellom ikke skader (med tanke på melk, tenkte jeg)!!!
ORIGINAL: Tessy_
ORIGINAL: sommerfugler85
gir ikke brød jeg..er så lett for å kladde seg i munnen, så venter med det til han får litt tenner å kan tygge det:) hehe
Samme her... Men hun får smake smuler da, og da koser hun seg... De er UTEN pålegg, stakkars... [:-]