Atpåklatten kommer i juni :) Elsker forumet Sommerfuglene <3 31 Okt 2013 #1 Her går det i hjembakt med brunost * min craving*
Tusjen Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 31 Okt 2013 #2 Brunost og hjemmebakt slår aldri feil ekstra godt med hjemmelaget bringebærsyltetøy! Ellers går det mye makrell i tomat her om dagen
Brunost og hjemmebakt slår aldri feil ekstra godt med hjemmelaget bringebærsyltetøy! Ellers går det mye makrell i tomat her om dagen
KMB1990 KMB1990 Sommerfuglene <3 31 Okt 2013 #4 Jeg satt faktisk å drømte om nystekt brød med smør og brunost på Men har ikke ork til å lage brød haha Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg satt faktisk å drømte om nystekt brød med smør og brunost på Men har ikke ork til å lage brød haha Sent from my iPhone using BV Forum
Atpåklatten kommer i juni :) Elsker forumet Sommerfuglene <3 31 Okt 2013 #5 Jeg må vel bake noen brød i dag, tomt i fryseren og unga blir vel ikke fornøyd om det er fritt for brød.
Jeg må vel bake noen brød i dag, tomt i fryseren og unga blir vel ikke fornøyd om det er fritt for brød.
N nr3juni2014<3 Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 31 Okt 2013 #6 Å det hørtes bare deilig ut! Er så godt med nybakt brød, hvor smøret og brunosten nesten smelter sammen
Å det hørtes bare deilig ut! Er så godt med nybakt brød, hvor smøret og brunosten nesten smelter sammen
liten_men_stor Glad i forumet Sommerfuglene <3 31 Okt 2013 #7 jeg... klarer kun kokt egg... av alle ting...
C candleburn Glad i forumet Sommerfuglene <3 31 Okt 2013 #8 knekkebrød med kaviar... kjempespennende men det er det som funker
Lillemor.89 Betatt av forumet Sommerfuglene <3 31 Okt 2013 #9 Brunost er favoritten her også! Tror mange gravide har cravings på det. Masse fett, masse jern og søtt. Helt perfekt Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Brunost er favoritten her også! Tror mange gravide har cravings på det. Masse fett, masse jern og søtt. Helt perfekt Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Inemor Juni-spire i magen <3 Sommerfuglene <3 31 Okt 2013 #10 Her går det i kjøpa brød (har ikke orket å bake i det siste) med brunost, og et glass oboy ved siden av namnam!
Her går det i kjøpa brød (har ikke orket å bake i det siste) med brunost, og et glass oboy ved siden av namnam!
Mammaen til J <3 Gift med forumet Sommerfuglene <3 31 Okt 2013 #11 Har craving på leverpostei med slangeagurk på Ryvita knekkebrød. NAM!
Minnie Betatt av forumet 31 Okt 2013 #12 Er ikke vanligvis fan av brunost, har fått skikkelig lyst på det flere ganger til kveldsmat