Påkledning

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Til dere som har født/barn fra før:

Bør jeg ha votter på lillesnupp når vi er ute? Her er 12 grader og overhodet ikke sommer, og hun ligger konsekvent med hendene ut av dyna når vi triller. Hun blir iskald både på hendene og oppover armene. Jeg vet at babyer generelt sett er litt kalde på hender og føtter, men det kan jo umulig være behagelig?! Hun er ellers godog varm i nakken og på brystet så hun virker passelig kledd ellers, er bare disse kalde lankene jeg blir sånn i tvil på..

De er ofte kalde på hender og føtter. Har du kjent i nakken på hen? Hvis den er varm der så er nok hun også varm.

Hvis du er redd for at hun skal være kald hadde jeg prøvd å få hendene under dyna, hvis det ikke går kan man se om man finner noen små tynne votter. Men jeg hadde ikke bekymret meg for det altså. Vi er jo ikke kalde på hendene våres når det er ca 12 grader.

Tenker å ta på votter om baby er kaldere enn vanlig ikke gjør noen ting :) Folk har jo på dem votter inne også pga kloring...

Alle er forskjellig, tenker jeg :) hvis din lille kjennes kald ut på hendene og oppover armene ville jeg tatt på tynne votter.

Ville tatt på tynne votter om hendene blir mye kalde.
Enklere å få de under dyne eller teppe.
Vår første lå mye i taco (altså surret inn) i starten så slapp det problemet.
Han var alltid mest fornøyd når han lå pakket inn, men disse små er jo forskjellige :happy:

Vi brukte masse votter til førstemann fordi hun klorte seg overalt, lillebror er en litt mer bedagelig type så det trengs ikke. Men vi brukte votter inne, så hvorfor ikke bruke et tynt par ute om du mener det trengs?

Jeg bruker votter på min inne fordi han klorer seg over hele ansiktet, så det er nok ikke noe problem å ha på et par tynne votter ute :)

Back
Topp