Påkledning på natten

Prøvernr3

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Synes det er så vanskelig å vite om han er greit temperert om natten jeg... Pleier å sove med vinduet oppe, så kan jo bli 10-15 grader på soverommet. Har på han pysj, lille lam-ullteppe også ligger dyna bare lett over. Er det altfor mye tror dere? Han er så kald på hendene alltid, men virker ok når jeg kjenner i nakken... Hva har dere på deres?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi sover også med vinduet åpent, så det blir fort litt kjølig på natta. Har på han pysj, ullteppe om det er kaldt og dyna over. Bruker flanell på senga hans nå når det er så kaldt (nord norsk sommer :p ) Så lenge han er varm i nakken å resten av kroppen så har du sikkert nok på han :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi sover også med vindu åpent! Hun ligger på lammeskinn med pysj, helseteppet og dyne:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ei veldig varm snuppe, så det er tynn pysj som er brettet opp litt i bena, og dyne over, som er lagt kun opp til armhulene. Blir hun for varm, tar vi av dyna og legger bare helseteppe over.

Vi også har vinduet oppe, men det er så varmt om natta for tiden (Oslo), og gardinene er litt vel tette, så selv om vi har lufta om dagen, kan det bli varmt om morgenen.

Her sover vi i pysj, med bein. Sover oppå lammeskinn, med dyne. Er det veldig varmt så tar vi bort dynen og legger på helseteppe. Vi sover også med vinduet åpent.

Barna blir ofte kalde på hendene, men en skal sjekke i nakken om tempen er fin der.

Pysj, tulla inn i helseteppe og dyne oppå:)
Sover alltid med vinduet åpent, og har en baby som er varm av seg og det holder. I massevis :)

Sliter med varmt soverom for tiden. Blir derfor bare body og et tynt ullteppe oppi babynestet. Virker som om det er akkurat passe :)

Jeg varierer litt, nå er det litt kjølig i luften pluss at han er litt snørrete enda desverre, så her er det bomullspysj med føtter, rulle han inn i et fleecepledd, ned i babynest også dundynen hans lett over - han er akkurat passe om natten :) når jeg har han i sengen hos meg på mårningen derimot blir han veldig varm så da kan han gjerne ligge i bare bleia inntil meg :)

Her kommer det helt ann på hvor varmt det er på natten siden vinduet alltid står oppe :) Er det litt kjølig og greit, så er det pysj og dyne :) Er det varmt så er det bare bleie og dyne :) Men nå har jeg også en unge som er fryktelig varm av seg :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vesla sover på eget soverom, der står vinduet litt oppe og hun ligger i nestet med pyjamas uten ben og dyne over seg.

Body og dyne og min kroppsvarme på netter det ikke er så varmt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min er varm av seg, så her er det bleie eller body, med dundyna over.

Sov på et fleecepledd i starten, tulla rundt som et nest, nå har vi et tynt ullpledd under han og dyne over. Har sokker oppå pysjen for han er alltid kald på føtter og hender. Hendene er kalde nå også men varm ellers så da er det greit. Du kjenner om babyen blir for heit. Kjenn på tempen i nakken.

Når det har vært så varmt nå har han bare hatt bleie på..Selfølgelig dyne:) Vi har ikke hatt vinduet åpent,for redd for trekk på lille.
Ellers har han pysj og sokker på når det er litt kaldere i luften.

Min er varm av seg, så her er det bleie eller body, med dundyna over.
Det har jeg også, og tenkte når jeg leste andre kommentarer at det nok er litt lite, helt til jeg så din kommentar:) hun virker ikke kald i det hele tatt, har sparket sv seg dyna noen ganger også!

Det har jeg også, og tenkte når jeg leste andre kommentarer at det nok er litt lite, helt til jeg så din kommentar:) hun virker ikke kald i det hele tatt, har sparket sv seg dyna noen ganger også!

Følte selv jeg hadde litt lite på han når jeg så kommentarene her :p, har prøvd med pysj og men når jeg da kjenner under dyna er han helt klam , så er vel litt forskjell på de små :) Nå ligger min i babynest da, lunt og varmt neddi der.

Har vært forkjølet og virker ikke 100% kvitt det ennå, så vår har pysjamas med føtter og dundyne på seg. Og vi sover med vinduet lukket og har på luftrenser (som gjør det varmere) pga pollenallergien til ma'en.

Back
Topp