Påkledning i vognen nå i høst

Nå har jeg på vanlige klær, men strømpebukse og tynn ulllue og ullsokker. Bruker foreløpig ullteppe og vognbag lokket/trekket over. Har prøvd med posen og dyna men ble for varmt.
 
Vanlig klær. Tynn lue. Ligger i babynest med helseteppet og et tykkere teppe på toppen. Har prøvd meg med dyne, men da blei han for varm :) får snart finne frem noen tynne votter, for hendene skal så absolutt ikke ligge under teppet :p
 
Vanlige klær stort sett, men har tatt frem noe ull, samt en tynn ull-lue. Bruker fortsatt bare dyne, noen ganger med et teppe i tillegg. Ved et par anledninger har jeg hatt på han en "bamsedress" også. Må snart ut å kjøpe vinterpose tenker jeg:)
 
Syns påkledning er vanskelig, men det blir vel strømpebukse og ullbody etterhvert, og så legger jeg han bare i Voksiposen :)
 
Jeg kler på han vanlige klær og lue, og så ligger han under dyne og teppe i vognen. Får vel snart kjøpe inn litt ull og en vinterpose. :)
 
Vanlige klær og lue, også har vi funnet frem vognposen :) når det blir litt kaldere finner vi nok frem ulla :p
 
Har på han vanlige klær og lue, og teppe og dyne i vognen. :)
Har ikke funnet frem ullklær og vinterpose ennå, men må vel det snart.
 
Jeg har på han vanlige klær, eller ullklær. Dyne i vognen :)
De siste dagene har det vært ganske kjølig, da har han hatt strikkejakke og teppe i tillegg :)
 
Måtte faktisk snakke til en jente som gikk med sønnen sin i byen her om dagen. Han lå i stor vinterpose som var trukket langt over ansiktet hans.. Stakkars liten, må jo ha svettet i hjel.Min erfaring etter å ha jobbet i bhg er at barn er ofte mye varmere enn oss, og veldig mange kler på ungene mye mer enn nødvendig.. Varmeutslett og slappe barn hadde vi i perioder mye av..
 
Måtte faktisk snakke til en jente som gikk med sønnen sin i byen her om dagen. Han lå i stor vinterpose som var trukket langt over ansiktet hans.. Stakkars liten, må jo ha svettet i hjel.Min erfaring etter å ha jobbet i bhg er at barn er ofte mye varmere enn oss, og veldig mange kler på ungene mye mer enn nødvendig.. Varmeutslett og slappe barn hadde vi i perioder mye av..

Så godt at du sier det! Jeg syns det er vanskelig nå, føler jeg kler på mindre enn det jeg "burde" , men han er så varm av seg!
 
Så godt at du sier det! Jeg syns det er vanskelig nå, føler jeg kler på mindre enn det jeg "burde" , men han er så varm av seg!
Samme her:) noen ganger tror sikkert folk jeg lar ungen min fryse ihjel:p men han er også veldig varm av seg :)
 
Nå på kjøligere dager tar vi på vanlige klær, og bruker en voksi av den eldre knytevarianten. Denne holder han god og varm, urban blir alt for varm nå, så den venter vi med til gradestokken viser blå.
 
Back
Topp