Påkledning i vogna

Mommy Nala

Glad i forumet
Ja, her kommer nok en tråd ang påkledning [:D]

Bare lurer på hva dere kler på babyene når de ligger ute i vogna? Her bor vi i blokk og på terrassen som er innglasset er det som regel rundt 15 grader. Er det for mye å ha på ullbody, ull strømpebukse, fleecedress, votter og lue?

Når vi er ute å triller har jeg ullbody, ullstrømpis, ullvotter, ullue nedi voksiposen. Voksiposen ligger oppå saueskinnsfelle og så har jeg et ullteppe over voksiposen[:)]

Han hviler ute på terrassen.
Nå er det rundt 5 + her...

Jeg har på Han ull, fleesedress og lue.
Han er god og varm da[:)]

HAr du pose på han og eller "bare" klær?
Hørtes uansett ut som om Felix hadde vært mer enn varm nok...

men de er så forskjellige... om han er varm, men ikke klam eller svett, så er det jo helt fint! Bare å prøve seg frem og stikke fingrene ned i nakken og ryggen! Kroppene sier fort fra om det er for mye eller lite klær!

ORIGINAL: IngiManathingi

HAr du pose på han og eller "bare" klær?
Hørtes uansett ut som om Felix hadde vært mer enn varm nok...

men de er så forskjellige... om han er varm, men ikke klam eller svett, så er det jo helt fint! Bare å prøve seg frem og stikke fingrene ned i nakken og ryggen! Kroppene sier fort fra om det er for mye eller lite klær!

Hun ligger i en lammeskinnspose.. Har kjent i nakken på henne når jeg tar henne opp, og hun er god og varm men ikke svett eller klam.. Synes bare det virker litt mye klær [8D]

Back
Topp