Påkledning bhagen

StinkiStini

Forumet er livet
Har barna kun ullklær til innerste klær?

Altså body/genser og longs/strømpis?
Bør vel være kun ull?

Har vi nok ull montroo[:-][X(]

Har vell 8 bodyer, muligens 10 gensere, 8 longs, 4 strømpebukser og masse sokker.
Holder vel kanskje ikke.

Nei, det har vi ikke. Vanlig bomull.. To grunner; den ene fordi hun er atopisk og tåler det ikke så veldig godt. Grunn to er at hun er eeekstremt varm av seg, og svetter så det siler med ull på.

Hvis det du har skrevet nederst er i ull, så har du nok. :)

Ja, bør være ull i body og strømpebuske, det innerste laget.  Også utrolig deilig og mykt for barna å leke i!

På vinteren har snuppa bare ullbody og ull strømpebukse på seg ja![:)]

selv sender jeg jenta mi i ull trøye/body og longs og sokker i ull, som innerste kledning. Til utekledning får hun ytteligere fleesesette eller strikkasett under dresen nå på vinteren. Kler på slik hjemme også.

Så lenge du rekker unna klesvaska er det det som avgjør om du har nok ulltøy. Men høres ut som du har mye.

Amalie elsker ull, bruker kun ull hjemme både på dagen og natta.

Fatter om ungen ikke tåler det og er varm av seg, hehe
Da er ikke ull det beste.

Men har jo ikke snøøøring om hvor mye hun griser seg til i bhagen[:-][8D]

Gaah, håper det holder.

Nervøs for bhagestart?

Hvem...? Jeg...? [:o][X(]

Meir enn nok ull da ja![:)] Å d e vel opp t dokke om ho kun ska bruke d eller ikkje..
Vi he 4 sett, å d skakje vaskast så ofte. Så her held d i lange bane iallefall:)

Viktig å heile tia passa på at ho he nok skiftkle me sej/i skuffa si, så fær ho nok på sej d ho treng til å gå ut[:)]
Mangla ho nokke fær du heilt sikkert beskjed fra bhgtantene..

ORIGINAL: Bekke

Meir enn nok ull da ja![:)] Å d e vel opp t dokke om ho kun ska bruke d eller ikkje..
Vi he 4 sett, å d skakje vaskast så ofte. Så her held d i lange bane iallefall:)

Viktig å heile tia passa på at ho he nok skiftkle me sej/i skuffa si, så fær ho nok på sej d ho treng til å gå ut[:)]

Yepp.

Skal starte imorga, he pakka ned 4 skift me ullbodya, to par sokka, to strømpebukse.
( + ytterkle, strikkakle, ulldress soklart )

Helsikke, ej gru mej[8D]

Lykke til med start i bhg! Alltid spenende det.

Og et lite tips..  bhg-personalet kommer til å elske deg hvis du er flink til å navne/merke klær!!  ;)

ORIGINAL: Windy

Og et lite tips..  bhg-personalet kommer til å elske deg hvis du er flink til å navne/merke klær!!  ;)
¨

Takk for det[:)]

Har merka alle klær minus sokkene, det skal jeg gjøre senere. Hehe
Bleikepakken, sinksalven osv med navn også.

Nekter å miste ting/klær[8D]

ORIGINAL: StinkiStini

Yepp.

Skal starte imorga, he pakka ned 4 skift me ullbodya, to par sokka, to strømpebukse.

Helsikke, ej gru mej[8D]

Godt forberedt da:)
Her e d å passe på å ha 2 skift heile tia, å om nokke blir sendt heim så må oss huske å ha me nytt tilbake dagen ette:)
D e vel utebhg di ska gå på så blir vel kanskje litt annaleis? Amalie si gruppe e ikkje så mykje ute, så ekje ofte ej he måtta sendt me nye kle.

Gjeng så bra ditta, ho kjem t å storkose sej!! :D

Yepp.

Helsikke, ej gru mej[8D]

Godt forberedt da:)
Her e d å passe på å ha 2 skift heile tia, å om nokke blir sendt heim så må oss huske å ha me nytt tilbake dagen ette:)
D e vel utebhg di ska gå på så blir vel kanskje litt annaleis? Amalie si gruppe e ikkje så mykje ute, så ekje ofte ej he måtta sendt me nye kle.

Gjeng så bra ditta, ho kjem t å storkose sej!! :D

Jepp dei e masse ute.
Litt usikker korsn dei gjer de når de e veldig kaldt ute, håpe dei ikkje e ute om de bli so kaldt som de e meldt[&:]
( opp mot 20 minus neste veke... aiiks )

Men ordna sej nok, gla ho ikkje forstend so mykje ka ho skal. Hehe
Ho kjem til å digge de![:D]

Høres ut som du har en del ull, ja. Og merker du at det ikke er nok, kjøper du litt til. [:)]
Men de små er jo gjerne ikke ute så veldig lenge på de kaldeste dagene da, og er det en del plussgrader en dag og du ikke har rent ull går det jo veldig bra med bomull også.[:D]

Snuppa mi bruker en del ull, men har god vinterdress og gode ullklær til å ha under dressen, så om hun absolutt må ha på noe lilla en dag f.eks, er det greit med bomullsklær.

Lykke til med førstre bhg dag [:)]

ORIGINAL: *Skrilje*

Høres ut som du har en del ull, ja. Og merker du at det ikke er nok, kjøper du litt til. [:)]
Men de små er jo gjerne ikke ute så veldig lenge på de kaldeste dagene da, og er det en del plussgrader en dag og du ikke har rent ull går det jo veldig bra med bomull også.[:D]

Snuppa mi bruker en del ull, men har god vinterdress og gode ullklær til å ha under dressen, så om hun absolutt må ha på noe lilla en dag f.eks, er det greit med bomullsklær.

Lykke til med førstre bhg dag [:)]

Det er utebhg, så tror de er mye ute hele tiden.
Så sender med henne kun ull så veit jeg at hun er varm.
Kan heller bruke bomull hjemme[8D]

Takk for det, gle/gruer meg veeeldig. Hehe
Skulle tro det var min første skoledag[8D]

ORIGINAL: Windy

¨

Takk for det[:)]

Har merka alle klær minus sokkene, det skal jeg gjøre senere. Hehe
Bleikepakken, sinksalven osv med navn også.

Nekter å miste ting/klær[8D]

KJEMPEBRA!!    ;)

Bruker ikke ull på jentene mine p.g.a atopisk eksem...

Men som du har fått svar over her så vil du få beskjed av de som jobber i bhg om hun har for mye/lite tøy på seg.I bhg der jeg jobber pleier vi å ta av unger tøy visst de er varm og ta på de tøy visst det er kaldt og har de ikke tøy på plassen sin gir vi beskjed til foreldrene..

Masse lykke til med bhg start i morgen kommer til å gå kjempe fint skal du se.Å du virker super forberedt på alt det praktiske så dette kommer til å gå kjempe bra[;)]

Back
Topp