Påkleding når babyen er ute?

skapbergenser

Forelsket i forumet
Jeg har ikke hatt dilla på å shoppe babyklær, men kjenner behovet for å bli klar kommer nå, er jo under 2 mnd igjen, så nå er det mer enn på tide...

Lurer litt på bekledning når vi skal ut med lillegutt! Synes det er så vanskelig å vite!

Vi arver en flott saueskinnspose (som såklart skal renses) vi kommer til å bruke i vognen, trenger jeg å ha dyne i tillegg til denne? Kommer til å bruke et vognteppe i ull i tillegg, og så er det jo trekk over bagen (hvis det går over skinnposen da..) Mamma mener jeg trenger både pose og dyne om vinteren, hva sier dere? Synes det virker som så mye som skal oppi;)

Jeg har forelsket meg i en søt liten "bjørnedress" med hette og små votter til som jeg tenker kan være fin å ha på babyen når vi skal ut og kjøre i bil, men denne vil jeg jo ikke at han skal vokse i fra med en gang, samtidig er det fint at han ikke drukner de 2 første mnd... Hvilke str. har dere kjøpt på slike dresser? Eller bruker alle pose i bilstolen? Synes det blir så mye med en dyne til hver soveplass (lurer nemlig på om jeg trenger hele tre dyner? Til vogn, vugge og seng?) og en pose til hvert "transportmiddel", tenker ikke bare penger, men at vi etter hvert drukner i utstyr jeg ikke vet om jeg trenger...

Back
Topp