Påkjørt av syklist

mkrago

Elsker forumet
Jeg har ikke lappen så skal jeg og lille gutt noe må vi gå eller ta bussen. I dag gikk vi til butikken for å handle, 50 meter før vi kommer til butikken er det en undergang vi må igjennom. I det vi nesten har kommet oss igjennom kommer det en guttunge på kanskje 10 år syklende, jeg ser med en gang at han ikke kommer til å klare svingen og at han kommer til å smelle rett inn i vogna. Den følelsen av å stå der og se at fare kommer mot barnet ditt og du har INGEN mulighet til å avverge det er helt jævlig. Gutten smeller inn i vogna, heldigvis hadde jeg snudd kjøreretningen pga sola så han traff fotenden og ikke hodeenden. Klarer å holde vogna oppreist og det går bra med vogna men lille gutt våkner og begynner å gråte hysterisk.

Jeg er såpass løvemor i dett øyeblikket at jeg må innrømme at jeg kjeftet ganske heftig på gutten som syklet på oss, jeg så jo at han ikke var skadet. Jeg sitter fortsatt og rister så ubehagelig var opplevelsen. Hva jeg skulle handle i butikken ble helt glemt, kjøpte meg en cola for å roe nervene og gikk hjem igjen.
 
Høres ikke noe særlig ut. Det er jo sånn at man ofte reagerer med å bli sint når man blir redd :)
 
Back
Topp