Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mange her som har måtta tatt den? Og hvor lenge måtte dere vente på oppstart med ivf? Jeg hadde litt lave verdier, men de skulle diskutere det, så håper med hele meg at det er innafor!
Såpass!! Hvorfor så lenge før?Jeg måtte ta vaksinen før oppstart, minimum 3 mnd før. Dette var Riksen så kan være andre rutiner andre plasser.
Så du tok ikke vaksine etter det? Du får vel starte opp om de ikke har sagt noe annet? Jeg visste ikke at dette var en «greie» en gangJeg må det nå! Da jeg var gravid nå sist hadde jeg lite eller ikke noe antistoffer igjen, men skal ha forsøk i slutten av mai. Kanskje det ikke går da?

Såpass jaJeg måtte ta vaksinen før oppstart, minimum 3 mnd før. Dette var Riksen så kan være andre rutiner andre plasser.
Nei, ingen har egentlig sagt jeg skal ta vaksine. Kanskje bare la det være.. Den MMR-vaksinen skal egentlig være livslang trodde jegSå du tok ikke vaksine etter det? Du får vel starte opp om de ikke har sagt noe annet? Jeg visste ikke at dette var en «greie» en gang![]()
Da får vi satse på du slipperNei, ingen har egentlig sagt jeg skal ta vaksine. Kanskje bare la det være.. Den MMR-vaksinen skal egentlig være livslang trodde jeg
Tror det har noe med potensiell smitte av foster, men vet ikke for sikkert. Gjorde bare som jeg fikk beskjed omSåpass!! Hvorfor så lenge før?
Såpass jaEr det nå nylig? Jeg hører til st.olavs, så er altfor spent på svaret!
Tror det er ganske standard med vaksinering at man fraråder graviditet før tre måneder etterpåJeg måtte ta vaksinen før oppstart, minimum 3 mnd før. Dette var Riksen så kan være andre rutiner andre plasser.
Nei, men siden det er en barnesykdom regner de med at de fleste har hatt den. Samme med CMV-virus. kan være kjempeskummelt om man får det for første gang som gravid, men siden det er et vanlig forkjølelsesvirus går de utifra at alle er negative...Får la vær å ta den jeg da[emoji848] Er jo bare 1,5 mnd til egguttak! Men når det er sagt så synes jeg det er synd det ikke finnes vaksine mot den femte barnesykdommen! Den er heller ikke heldig for gravide å få!
Tror det er ganske standard med vaksinering at man fraråder graviditet før tre måneder etterpå
kan godt være, de vil jo ikke ta unødvendige risikoerJa, det er det nok. Men jeg mente at jeg fikk beskjed om at det ikke ble noe forsøk hvis jeg ikke tok vaksinen.
Hæ? Mener de prøvene ble tatt av meg for noen uker sidenLeste akkurat at i slutten av 2017 var det slutt på å screene gravide for rubella? Jeg tok jo de prøvene i januar[emoji85]
På helsekortet står det at det skal tas (det nye lilla)Leste akkurat at i slutten av 2017 var det slutt på å screene gravide for rubella? Jeg tok jo de prøvene i januar[emoji85]