Påan igjen.

siwro

Gift med forumet
Heia jenter.

Nå er det leeeenge siden vi har hatt noe prøverør altså.
Hadde lagt det på is lenge nå.
Men bestemte oss for å bytte sykhus og prøve igjen, fikk jo time i august men vi tok ikke timen.

Så nå skal vi til tr.heim 27 nov da, til forsamtale.
Forskjellige og tusen tanker ang det.

Vi hadde snakket om å ikke ta timen siden vi har fått en fosterunge.
men mannen vi ha timen så da blir det til det.

Så kommer rettsaken ang å få ha ungen vi tok til oss 17, 18, og 19 des.
så tett oppå jula:/ grusomme greier, gruer som fy.. men men får bare krysse fingrene.

så da flytter jeg vel totalt inn til dere igjen. Sikkert noen gamle "kjente" og mange nye her.

Ha en fin lørdagskveld jenter <3

Heihei. Og velkommen tilbake ;) Håper du ikke blir her så lenge denne gangen... Så håper jeg det har roet seg litt ang fosterbarnet, med søvn og gråting.. Kjedelig at det blir rettsak så tett oppunder jula, men hvis ting blir fort bestemt (vet ikke hvordan slike ting fungerer), så får dere en veldig fin julegave da ;)

Lykke til i Trondheim 27.nov :)

Håper alt går deres vei nå, det kunne jeg virkelig ønske<3 tenker på dere.

Heihei. Og velkommen tilbake ;) Håper du ikke blir her så lenge denne gangen... Så håper jeg det har roet seg litt ang fosterbarnet, med søvn og gråting.. Kjedelig at det blir rettsak så tett oppunder jula, men hvis ting blir fort bestemt (vet ikke hvordan slike ting fungerer), så får dere en veldig fin julegave da ;)

Lykke til i Trondheim 27.nov :)

tusen takk <3.

Jada det går jo bedre. flink å sove om natta, ogge en gang å får mat enda, så tenker jeg skal begynne med velling ganske snart, pjokken blir 3 mnd i morra.
Han flirer mye og ler og er stortsett fornøyd, litt for avhengi av selskap hele tiden men det går seg til, vil bli snakket med hele tiden :-) <3

ja satser på dette blir verdens beste julegave.
tenk i dag er det 1 uke til jeg og mannen sitter i tr.heim og ha vært på forsamtale der.
vi har bestemt oss for å kjøre bil fra lofoten og til tr. heim, da jeg er sååå redd på fly så er glad han gikk med på det:-)

godt å ha byttet sykehus.

Håper alt går deres vei nå, det kunne jeg virkelig ønske<3 tenker på dere.

tusen takk for det <3..

Må bare håpe og be..

Jeg hadde trodd at nå så vi hadde en liten en skulle vi klare det selv, men med en mann som kunn er ute på have så blir det jo vanskelig, han har bare vært på havet nå så...

Superspennende med oppstart igjen, siwro! Håper ny klinikk kan gjøre forskjellen, selv om det jo ofte er tilfeldigheter som avgjør. Krysser alt jeg har for dere og at dere får komme i gang med selve forsøket veldig kjapt! :)

gosh jeg er treig med å komme meg inn på data altså:p

nå er jeg spendt når det blir oppstart.

Etter sykhusturen i tr.heim :

mannen forsto godt at jeg var vanskelig å få gravid, sa han når han hadde undersøkt meg.

det som skal prøves er at jeg går på en liten kur, men skulle gå på flere medisiner sammtidig, og dem skulle ikke ta ut egg om det ikke var mange egg å hente, for det ikke skulle bli "bortkasta" det siste forsøket.
De andre gangene har dem jo bare henta ut det ene og alene egget jeg har hatt..

fikk vel og beskjed om å holde meg unna det hæsjens sukkret.
så det får jeg vel jobbe med, har meldt meg inn i gruppa på fb, å holde seg unna snop til 4 mars:p så klarer jeg det til da så fortsetter jeg:p så kanskje jeg kan klare å gå ned litt i vekt igjen:p lov å håpe:-)
vi fikk beskjed at vi begge burde svette 2 timer pr dag..lurer nå egnetlig på hva i all verden han mener med det. at vi begge skal trimme 2 timer pr dag? :p vel det er ikke bare bare... og jeg er nå ikke alvåli stor da, littigranne for mye mage bare..ikke så mye men litt... jeg vil så klart gjøre noe med den, men virker ikke som mannen vil gjøre en innsats som han har fått beskjed om.

ble vel litt langt å uintresangt dette men:p kommer vel mer og mer innom her vil jeg tro:-)

Back
Topp