Påan igjen:-)

tretroll

Forumet er livet
VIP
Da hoppet jeg på med 40%jobb fra i dag..og det kjennes, gitt! 40% som lærer blir litt mer, da, jeg må ha 40%av undervisningstida mi, 40% av vaktene mine, 40% av fellestida og 40% av bundet tid. Så i praksis jobbet jeg fra 9-14.30...

Følte det gikk bra, bare litt murrende hodepine på vei hjem, og fikk både hentet kidsa og handlet. Men SÅ: satte meg på sofaen, og da kom det bare kasta over meg. Fosterstilling rundt doskåla i 20 minutter før jeg fikk kartet meg inn på senga.... Sånn går det når man tar seg sammen ute:-O

Ny frisk i morgen-ønsk meg lykke til!!

Lykke til i morgen!

Huff ikke bare bare. Ta vare på deg selv da, ønsker deg lykke til i morgen :)

oioi, ikke braa, men lykke til i morgen!! skal (forhåpentligvis) starte opp i 40% i løpet av uka jeg også;)

Prøvde meg forrige uke også, men det varte 1 time og så måtte jeg hjem til minstemann som fikk lungebetennelse. Like godt, for da var jeg virkelig vaskefille!

Takk alle sammen! Flere som sliter seg mer enn lovlig gjennom jobb? Lov å klage her:-)

Uff det hørtes ikke noe greit ut, håper det går bedre i morgen, lykke til :)

Jeg er sykmeldt til 6. februar foreløpig, men skal jeg begynne igjen da må bedringen snart komme :(

Samme her! Første dag på jobb, men er tilbake i 100% stilling som lærer. Hadde en rolig start i dag, men ligger fortsatt rett ut på sofaen. Har besøkt doskåla og tatt pinex for hodet. Lurer på hvordan i all verden dette skal gå.

Back
Topp