Påan igjen....

Lisemor_

Forumet er livet
Jaaaa.... [:)][:)][:)][:)][:)] Da skal visst lille Levi bli storebror [8D] Testet positivt etter at jeg hadde et migreneanfall som jeg aldri helt kom meg etter. Var kvalm i dagesvis etterpå og da begynte jeg å mistenke jeg at noe var på ferde...

SÅ - sist lørdag tok jeg 6 positive tester. Bestilte time hos legen med EN gang!! Har jo ikke fått mensen igjen så jeg aaaante  jo ikke hvor langt jeg var på vei. Men han mente jeg var 6 uker, og termin 01.01.2011! [:)][:)][:)] Wo hooo!!! Nå blir det liv i leiren! Hihihi!!

Ja, veldig gøy!! Litt kjappere enn vi hadde tenkt, men det blir sikkert knallmoro for de små (og knallstress for oss[8D]) Hihi, neida.. [;)]

ÅHH, så kul..GRATTIS! :) Blir kanske första babyn i norge 2011 då [;)]

gratulerer så masse!!!!!!

Åh, så koselig! Gratulerer så mye! Kjekt med to tette. [:)]

Hvis du blir arbeidsledig så kan du ta deg jobb som rugemaskin veit du, du har jo egenskapene for det intakt [;)][;)][;)]. grtulrer med babynurk i magen..

GRATULERER!!!! [:D][:D][:D][:D]
Såååå utrolig morro da, de små kommer til å få KJEMPEmasse glede av hverandre!! [8D][:D][8D]

Så gøy! Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet!

Tusen takk! Lykkeønskninger til svangerskapet trenger jeg nok [8D] første gang jeg var gravid nøøøt jeg hver eneste dag og kunne gjerne gått gravid i hvertfall 2 måneder til [8D][:D]
men andre gangen var det tungt når jeg ikke kan få slappet av når det passer meg og jeg ser ikke så lyst på å ha 2 småtroll som trenger meg i tillegg til den store magen og dårlig søvn på nettene. Sa til mannen min at jeg gruer meg mye mer til svangerskapet enn til fødselen.
Men men.. Satser på det går knirkefritt. [8D] Jeg får hvertfall rukket å jobbe 6 mnd før jeg går av. [;)] Skal fortelle det til avdelingslederen imorgen. Er litt spent..

ORIGINAL: Aislin

Hvis du blir arbeidsledig så kan du ta deg jobb som rugemaskin veit du, du har jo egenskapene for det intakt [;)][;)][;)]. grtulrer med babynurk i magen..

Hehe.. Det er helt utrolig. Med Filip prøvde vi i 13 mnd før jeg ble gravid. Gikk litt fortere med Levi, men hadde jo ALDRI trodd at jeg var SÅ fruktbar. Da hadde vi nok vært litt mer forsiktig, ja. [8D] Nå går Egyptturen i vasken da men... [:(] PYTT PYTT!!!  [:D][:D][:D]

GRATTIS!![:D][:D] heldig!

gratulerer så mye med spire!!!!

satser på dere får nyttårsbabyen da!

Gratulerer så mye..[:D]

Jeg hadde termin 01.01.07 med storebror, men han kom på julaften.. Håper du klarer å knipe igjen til etter nyttår..[:-]

Back
Topp