Påan igjen :( *oppdatert*

Trinemor

Blir kjent med forumet
Da er det andre gang iløpet av 3 uker jeg blør, kraftig..
Å no begynner jeg å bli litt redd, skal inn til legen ganske snart, håper virkelig jeg får samme svar nå som sist gang !!
----------------------------------------------------------------------------------

2-0 til meg over blødningen !!!

Fikk se et lite hjerte som slo, å krappaten rørte på seg, ingen ting er bedre enn det etter slike blødninger !!
Di kunne ikke helt forklare hva det va, men var ingenting ufarlig. Ble tatt celleprøve av morkaken, så nå går jeg å venter på svar.

Tusen takk for gode ord !! Og jeg tuller ikke hvis jeg sier at jeg å denne smiley'n ligner på hverandre, smiler fra øre til øre.
Ble satt fram noen dager, et steg nærmere 12 uker :) Hurra !

Huff da, krysser fingrene for at alt er bra! Lykke til! 

Huffda.. så skummelt å drive og blø på den måten da :(

Lykke til hos legen! Fikk du vite noe hvorfor de siste gangene? Krysser fingrene for at du kommer tilbake med gode nyheter igjen..

*god klem* Krysser fingrene og heier på samme svar som sist. Masse lykke til. Keep us posted!

Gjør det vondt?

Jeg hadde en styrtblødning natt til mandag. Fikk UL senere den dagen. Der stod alt bra til , og det blødde pga morkaka som flytter på seg samtidig som livmora vokser. Noen blødde når dette skjedde, mens resten merker ingenting. Var visst veldig vanlig etter uke 10/11. Jeg hadde det på samme måte når jeg gikk gravid med dattera mi også, i uke 13. Jeg hadde det kun 1 gang da. Men han gynekologen sa at det ikke var unaturlig om det skjedde flere ganger.
Ønsker deg lykke til og håper at alt er i skjønneste orden!!!!

Man har foresten veldig vondt ved eventuelt en sa.

Huff, jeg krysser fingrene for at det er det samme som sist gang! Skjønner at du er redd, men jeg håper du blir beroliget kjapt.

Stoor klem!

Så godt å høre :) \o/ :-D

Hurra for gode nyheter :D

så bra at det var en uskyldig blødning! 

jeg skjønner godt at du smiler nå 

Skjønner godt at du er glad.
Det kan jo være at det har vært starten på en tvilling inni der som ikke har utviklet seg slik den skulle og som nå ble støtt ut. Det sa gynekologen til meg da jeg hadde flere store blødninger i forrige svangerskap. Eller så er det en annen forklaring på det. Men muligheten er jo der for at du egentlig skulle ha tvillinger.

Ja, har vært inne på den tanken, men da forsvant den isåfall i uke 6, før da kunne vi bare se ett foster :)
Men lillegull har det bra, så nå har jeg det bra ;)

Fantastiske nyheter!!! Virkelig godt å høre, TrinemorNyt kvelden!

Back
Topp