Påan igjen...*oppdatert*

Lene1986

Forumet er livet
Så var det på an igjen... [&:][&:][&:]
Var så klar for å gå på jobb i dag. Men nei det kan jeg bare glemme. Legen next.
Begynte å blø igjen i natt. Så da er det bare til å ligge her da.

Sånn da var jeg tilbake igjen. Like forvirret som sist nesten. Men fikk sett prinsessa i magen en gang til da [:)] Skal tilbake igjen i morgen også. Håper på mer svar da.

Uff, lykke til. Bare til å ta det med ro så stopper det opp[:D][:D]

Uff, da... Vet du hvorfor du blør eller? Har ikke fått med meg om du har skrevet noe om det tidligere...

Lykke til i alle fall!

ORIGINAL: Medusa_83

Uff, da... Vet du hvorfor du blør eller? Har ikke fått med meg om du har skrevet noe om det tidligere...

Lykke til i alle fall!
Ingen peiling.... [&:] De trodde det kunne komme av en infeksjon, men nå når det kom tilbake igjen er jeg litt skeptisk!! Håper de sjekker litt mer i dag..

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: Medusa_83

Lykke til i alle fall!
Ingen peiling.... [&:] De trodde det kunne komme av en infeksjon, men nå når det kom tilbake igjen er jeg litt skeptisk!! Håper de sjekker litt mer i dag..

æsj så kjederlig[:'(] men håper virkelig de sjekker deg nøye og at de finner ut av det...

sender en stor klem

uff.. hørtes ikke helt bra ut, godt du kommer deg til legen!

lykke til, håper d er en filleting[;)]

merkelig...

håper på bedre svar i morgen!

ORIGINAL: chrichri

merkelig...

men bra prinsessa har det bra[:)]

ORIGINAL: Vand

merkelig...

Det var jo bare legen min som sjekka at hjertet banket som det skulle å sånn. Men jeg er faktisk litt skeptisk på om hun får i seg nok næring når jeg er så pass kvalm og spiser så pass lite jeg. [&:] Men får vel noe mer svar i morgen håper jeg.

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: Vand

merkelig...

Det var jo bare legen min som sjekka at hjertet banket som det skulle å sånn. Men jeg er faktisk litt skeptisk på om hun får i seg nok næring når jeg er så pass kvalm og spiser så pass lite jeg. [&:] Men får vel noe mer svar i morgen håper jeg.

Dette kan jeg svare på.. Så lenge du får noe i deg. Er legene fornøyde (og babyen[;)]). Er heller deg det går utover.

Lykke til.

Ekkelt å blø da[&:] håper du får bedre svar snart på hva som skjer..

ORIGINAL: Anis

Ekkelt å blø da[&:] håper du får bedre svar snart på hva som skjer..
Det er en smule ekkelt ja. Så håper de finner utav det. Frister ikke så mye å gå på jobb på onsdag hvis de ikke vet hva det kommer av enda. Siden dette er 2. gang på to uker nå..

Back
Topp