Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg!! Her ble vi sendt hjem igjen med 2cm åpning![]()
Her har det gått fra 3 til 4 cm fra igår te idag, e blitt strippa ein gang og har og fått klyx for å få fortgang på det.
Det er ganske irriterende for eg har tak, også gir de segNå er eg drittlei, enten får det komma seg igang nå, eller så vil eg reisa hjem!!
<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*
Her har det gått fra 3 til 4 cm fra igår te idag, e blitt strippa ein gang og har og fått klyx for å få fortgang på det.
Det er ganske irriterende for eg har tak, også gir de segNå er eg drittlei, enten får det komma seg igang nå, eller så vil eg reisa hjem!!
Uff, skjønner godt du er lei! Krysser fingrene for at det blir baby iløpet av kvelden/natten! Hold ut!Her har det gått fra 3 til 4 cm fra igår te idag, e blitt strippa ein gang og har og fått klyx for å få fortgang på det.
Spennende! Hvor lenge lar de deg gå uten å gjøre noe da da?Har visst 6 cm, så da får eg ikke lov te å reisa hjem! Så da vente eg på rier...
Har visst 6 cm, så da får eg ikke lov te å reisa hjem! Så da vente eg på rier...