På vei

Lykke til :)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
*Har vært sønnfødt20.12/11*
* Sladrer med Lillemirakel *

Så spennende :) masse lykke til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde ikke mer enn 3 cm åpning, og ikke krafige og hyppige nok rier, så nå ligger vi på ventestue. For å se om det tar seg opp!

<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*

Lykke til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Maee lytkke til, håper du får den lille i løpet av dagen :)

Lykke til! Håper du får en bra fødsel! :)

Lykke til, er uansett ikke lenge til du har den lille hos deg :)

Krysser fingrene for deg!! Her ble vi sendt hjem igjen med 2cm åpning :(

Her har det gått fra 3 til 4 cm fra igår te idag, e blitt strippa ein gang og har og fått klyx for å få fortgang på det.
Det er ganske irriterende for eg har tak, også gir de seg :( Nå er eg drittlei, enten får det komma seg igang nå, eller så vil eg reisa hjem!!

Her har det gått fra 3 til 4 cm fra igår te idag, e blitt strippa ein gang og har og fått klyx for å få fortgang på det.
Det er ganske irriterende for eg har tak, også gir de seg :( Nå er eg drittlei, enten får det komma seg igang nå, eller så vil eg reisa hjem!!

Skjønner frustrasjonen din!

Ble ikke helt ferdig med forrige quote...

Skjønner frustrasjonen din, bedre å være hjemme å vente på fortgang, i stedet for å ligge på sykehus. Men regnes man ikke i aktiv fødsel fra 4cm da?

Uff, skjønner godt du er lei! Krysser fingrene for at det blir baby iløpet av kvelden/natten! Hold ut!

Har visst 6 cm, så da får eg ikke lov te å reisa hjem! Så da vente eg på rier...

Spennende! Hvor lenge lar de deg gå uten å gjøre noe da da?

Back
Topp