På vei til sykehuset

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
For time hos ortopeden med lillemor. Om en times tid vet vi om hun må ha frejkas pute behandling eller ikke. Må innrømme at jeg er veldig spent. Dette endrer jo litt på hverdagen om hun må det. Vi som koser oss med amming på senga on kvelden, mage mot mage, dette er ikke lett med et pute barn gitt. De blir jo så brede og klønete og håndtere..

Håper så inderlig at det ikke er noe å bry seg om det legen gang på ultralyden forrige uke.

Det har vært overraskende vanskelig å godta at det er noe "feil" med babyen min....

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Lykke til :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Masse lykke til!:)
Vi er på vei til sykehuset selv, skal til ortoped å ha ultralyd på hoftene. Veldig spent på hva de sier. For er som du sier putebaby er ukringt å ha med å gjøre.

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Masse lykke til ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Lykke til :)

Nå sitter tulla, litt trangt i setet sitt, med frejkas pute godt spent på. Hun gliser og smiler som ellers og lar seg ikke affisere av den puta.

Mor må hjem å sy noen søte trekk tror jeg, for sen hvite holde seg nok ikke ren lenge;)

Så bra at lille ikke bryr seg. Håper det går bra med deg også :-) Godt det finnes hjelp!

Leit at det ikke gikk helt som du håpet, men godt at vesla ikke plages av puta. Vet hvordan det er å få beskjed om at det er noe "galt" med barnet ditt, det stikker i mammahjertet :( Heldigvis er vel pute en effektiv behandling, så snuppa di forhåpentligvis slipper problemer senere så fort behandlingen er over. Lykke til med å tilpasse hverdagsrutinene til putebarn, dere finner nok fort ut av det :)

Godt tulla tar det med godt humør. Håper mor har det bra også. ♡

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Leit at det ikke gikk helt som du håpet, men godt at vesla ikke plages av puta. Vet hvordan det er å få beskjed om at det er noe "galt" med barnet ditt, det stikker i mammahjertet :( Heldigvis er vel pute en effektiv behandling, så snuppa di forhåpentligvis slipper problemer senere så fort behandlingen er over. Lykke til med å tilpasse hverdagsrutinene til putebarn, dere finner nok fort ut av det :)
Jo takk, må innrømme at jeg sendte deg en tanke da vi fikk beskjeden. Du må up ha følt slik at dere fikk vite om nyewn hennes. Jeg kommer meg fort over dette og tulla sitter - om mulig - ennå bedre i bæresjalet;)

Jeg fikk også putebarn, fikk på pute 4 dager gammel, gråt hele dagen - syns så synd i henne + barseltårer og innse det at man ikke fikk brukt de fine kjolene/sparkebuksene man fikk i str 50 56.. følte at babytiden kom til å gå under. (Tåpelig når man vet hvor mye andre og verre ting som kan skje)

Du har sikkert alt blitt tipsa, men gruppa putekrigerne på fb er helt genial, der finner du masse info og fler i samme situasjon :)

Hvor lenge er dere forespeilet å måtte ha puta? :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg fikk også putebarn, fikk på pute 4 dager gammel, gråt hele dagen - syns så synd i henne + barseltårer og innse det at man ikke fikk brukt de fine kjolene/sparkebuksene man fikk i str 50 56.. følte at babytiden kom til å gå under. (Tåpelig når man vet hvor mye andre og verre ting som kan skje)

Du har sikkert alt blitt tipsa, men gruppa putekrigerne på fb er helt genial, der finner du masse info og fler i samme situasjon :)

3mnd i første omgang

Hvor lenge skal dere?

Også 3 mnd, skal inn til kontroll 4 november - håper vi er ferdige da. Hun lå egentlig over prosenten for putebruk, men i grenseland, så de valgte heller å behandle henne nå enn senere. :)

Back
Topp