På vei til spontanabort?

RandomChick

Forelsket i forumet
Igår fant jeg ut at jeg var gravid og var utrolig lykkelig for dette har jeg villet lenge, men idag så jeg på trusen min at jeg hadde blod. Det var ikke veldig rødt men litt brun-aktig og ikke særlig mye men nok til at jeg blir bekymret.

Hva kan det være? Ringte legevakten og de sa at det ikke er noe de kan gjøre at jeg får bare vente og se eller ringe fastlegen min og få henvisning til ultralyd. Tror dere det kan være spontanabort som skal skje eller er det kroppen min som sier at jeg må slappe av?

Hei og gratulerer med graviditeten! :)
Jeg har hatt brunlig utflod siden mandag, litt av og på. Håper at det ikke er noe galt, men jeg har tidligere hatt 3 SAer som begynte med slik utflod, for så å gå over i mensblødning etter en dag eller 2.

Men det er mange som opplever brunlig utflod tidlig i svangerskapet uten at det er noe galt. Det er helt normalt pga at slimhinnene er skjøre :)
Kan du ikke få en henvisning til UL om du bekymrer deg? Da får du se hvordan det står til der inne :)
Jeg krysser fingrene for at den lille har det bra i magen din og at den holder seg der inne fram til terminen :)

Kanskje er det bare en festeblødning? Jeg vet ellers om flere som har hatt litt blodig utflod i starten og som det har gått bra med. Håper du får snarlig ul så du får vite sikkert. Må du vente lenge kan du jo ta graviditetstester og se om streken blir sterkere eller svakere?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har også idag begynnt med brun blødning:-( Har litt ondt nede i magen å:-( Håper så indelig at det ikke ender i sa.

Jeg har hatt brun utflod/spottet på og av siden tirsdag :( Noen blør uten at det er noe galt, mens andre blør og ender i SA. Vi må bare vente og se hva som skjer..

Det er ikke godt å si..mange som blør i svangerskapet og det går bra :) Har gjort det selv. Håper det er en uskyldig blødning <3

Kanskje bare festeblødning

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Prata med jordmora mi idag og vi skulle se det an. Så hvis æ ikke begynner å blø ferskt blod og kramper så skulle æ ringe hu på onsdag og da sku hu få mæ inn te ultralyd før jul sa hu. Så da e det bare å krysse fingran å håp at det ikke er noe galt og at dette er bare del av det normale selv om æ ikke opplevde sånn sist æ va gravid.

Jeg sluttet å blø, takk og pris, men legen sa at det er vanlig og kan være festeblødning og at mange blør tidlig i svangerskapet.

Blodet så uansett ikke særlig ferskt ut, har ingen anelse om hva det luktet fordi jeg har mistet all luktesans! Men nå kan jeg slappe litt av selv om moren min er mer bekymret enn meg som gjør at jeg får også litt tvil.

Hvor langt på vei er du? Godt at det har sluttet å blø. Det har det her også (bank i bordet).

Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei grunnet uregelmessig mens men graviditetstesten viser at jeg er cirka 4 måneder og det virker logisk for en måned tok jeg en test og da var jeg ikke gravid men jeg skal sjekke tirsdag når jeg skal til helsestasjonen, hva med deg?

Hahaha ja fire uker, det stod 3+ så jeg tolker det som fire. Gleder meg til magen vokser og den lille kommer <3

Back
Topp